Chwalipieta

1. Data: 2004-05-03 16:48:56

Temat: Chwalipieta
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
juz musze sie pochwalic, zakwitl mi bialy milek Adonis brevistyla. Zimowal w
doniczce w tunelu foliowym. Ma 1 kwiatek i 2 paczki. Kwiatek jest taki
typowo "milkowy" ale bialo-niebieski. Platki wewnatrz sa biale a na zewnatrz w
takie niebiesko-sine kreseczki. Jest piekny! Czy ktos to zna, jak on zimuje?
Niestety nie mam aparatu cyfrowego ale zrobie mu zdjecia zwyklym. Troche to
potrwa ale zdjecia beda.
Czytam Grupe juz od jakiegos czasu, znam Wasze twarze, przejrzalam tez archiwum.
Jestescie wspaniali!
Pozdrawiam Zielka

2. Data: 2004-05-03 19:35:02

Temat: Re: Chwalipieta
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrwa ale zdjecia beda.
> Czytam Grupe juz od jakiegos czasu, znam Wasze twarze, przejrzalam tez

Czy mozesz pochwalic sie skad masz takie cudo ?

Mirzan

3. Data: 2004-05-03 19:57:55

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> archiwum.

Cudo dostalam z Norwegii, z dziwadelek dostalam m.in. glistnik jaskolcze ziele
o pelnych kwiatach. Milek ten rosnie u mnie lepiej niz M.wiosenny, jest juz
mocna spora roslinka, zbiore nasiona

4. Data: 2004-05-03 20:33:16

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz pochwalic sie skad masz takie cudo ?
>
> Mirzan

Szykujesz pozycję 88?
I słusznie.

Pozdrawiam
skryba

5. Data: 2004-05-03 20:34:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ziele
> o pelnych kwiatach. Milek ten rosnie u mnie lepiej niz M.wiosenny, jest juz

Nie wiadomo co wyjdzie z nasion .Poza tym nasiona milkow sa dosc
kaprysne ,trzeba zbierac przed calkowita dojrzaloscia wysiac szybko
a wzejda kiedy zechca .Chyba ze ktos umie je namowic do szybkich
wschodow .Jak go wymlocisz odezeij sie moze wymienimy masiona tez lubie
dziwadla ,Mirzan

6. Data: 2004-05-03 20:55:15

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"ogrodowy skryba" <s...@w...pl> wrote in message

> Szykujesz pozycję 88?
> I słusznie.

Czy pozycja 88 ma cos wspolnego z pozycja 69? :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-05-04 06:03:35

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Tkylc.12739$Gq1.3750@fe2.columbus.rr.com...
> "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> wrote in message

> Czy pozycja 88 ma cos wspolnego z pozycja 69? :-)))

Wszystko ma wspólne. ;-)))

Pozdrawiam
skryba

8. Data: 2004-05-04 07:49:02

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w
> wiadomości news:Tkylc.12739$Gq1.3750@fe2.columbus.rr.com...

> Wszystko ma wspólne. ;-)))
vide post dryska, fotki:
http://www-stud.biol.uni.lodz.pl/~sobczyk/kwiaty.htm
l. patrz 'szachownica'

9. Data: 2004-05-04 08:09:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ogrodowy skryba napisał:

Mam prośbę, mozesz ciąć posty jakos z sensem?
Cięzko sie to czyta:-(((

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-05-04 12:21:14

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam prośbę, mozesz ciąć posty jakos z sensem?
> Cięzko sie to czyta:-(((
>
> Pozdrawiam
> Marta

Przepraszam Mario.
Staram się choć nie zawsze jeszcze mi się to udaje.

Pozdrawiam
skryba po herbacie z senesem.

Grzyb na świerkach
truskawki na balkon