[?] Chyba mam problem z prostata

1. Data: 2004-11-04 09:28:43

Temat: [?] Chyba mam problem z prostata
Od: "Radek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o porade,
od pewnego, dluzszego juz czasu, mam problem z oddawaniem moczu.
Tzn. czesto chodze do ubikacji, a samo wydalanie trwa dosyc dlugo.
Czy to moze byc cos z prostata?

Kompletnie sie na tym nie znam i dlatego prosze o podpowiedz co powinienem
zrobic, ew. gdzie w sieci moge znalezc kompetentne strony mowiace o tym
problemie.

Dzieki i pozdrawiam
Radek

2. Data: 2004-11-04 13:57:55

Temat: Re: [?] Chyba mam problem z prostata
Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic, ew. gdzie w sieci moge znalezc kompetentne strony mowiace o tym

Moze to byc takze zapalenie pecherze jak i cala masa innych rzeczy (lacznie
z cukrzycą i nowotworem).

3. Data: 2004-11-04 15:00:32

Od: Elżbieta <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam i prosze o porade,
> od pewnego, dluzszego juz czasu, mam problem z oddawaniem moczu.
> Tzn. czesto chodze do ubikacji, a samo wydalanie trwa dosyc dlugo.
> Czy to moze byc cos z prostata?

Trzeba pójść do urologa. E-a

4. Data: 2004-11-04 15:47:37

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba pójść do urologa. E-a

Ze skierowaniem od internisty (i naljepiej na dzien dobry
z usg jamy brzusznej i badaniem ogolnym moczu).

5. Data: 2004-11-04 15:58:08

Od: Elżbieta <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "test" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ze skierowaniem od internisty (i naljepiej na dzien dobry
> z usg jamy brzusznej i badaniem ogolnym moczu).

Można bez skierowania prywatnie. Zazwyczaj podczas takiej wizyty
lekarz sam od razu robi usg. Trzeba się wcześniej zapytać przez telefon. E.

6. Data: 2004-11-05 07:50:53

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można bez skierowania prywatnie. Zazwyczaj podczas takiej wizyty
> lekarz sam od razu robi usg. Trzeba się wcześniej zapytać przez telefon.
> E.

No, prywatnie to wiadomo, ze to inna para kaloszy. Ale leczenie pecherza
jest
z reguly dlugotrwale, wiec nie skonczy sie na jednej wizycie. Ekonomiczniej
jest pojsc jednak "panstwowo".

Angina
Jakie badanie
Zwolnienie lekarskie z zajec sportowych