Chyba mam syndrom suchych oczu :(

1. Data: 2007-04-18 19:47:53

Temat: Chyba mam syndrom suchych oczu :(
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu w pewnym momencie widzę "podwójnie". I to nie przez
nadmiar alkoholu. :) Pomaga umiejętne mrugnięcie. Do czasu. Do tego oczy
mnie lekko pieką. A może mam alergię, o której nie wiem? Hmmmmm, tak czy
siak - czy jest jakiś sposób na ten przykry objaw? Jakieś kropelki etc.?
Problem pojawia się zarówno podczas noszenia soczewek, jak i bez, ale
w soczewkach jest bardziej dokuczliwy, bo chyba soczewka przestaje dokładnie
przylegać do oka i obraz deformuje mi się już kompletnie.
--
Samotnik

2. Data: 2007-04-18 21:08:15

Temat: Re: Chyba mam syndrom suchych oczu :(
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.04.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
> [...]
> w soczewkach jest bardziej dokuczliwy, bo chyba soczewka przestaje dokładnie
> przylegać do oka i obraz deformuje mi się już kompletnie.

Chociaż tak czytam o stożku rogówki i kurde, wszystko pasuje :(
Zwielokrotniony obraz, suchość, pogarszanie się wady wzroku... Chyba czas
do okulisty :(
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Re: Omnadren i Testosteronum
chroniczne infekcje górnych dróg oddechowych i inne
Omnadren i Testosteronum
Witamina A+E
Bol zoladka - Pomocy