Ciągle chce mi się spać, co z tym zrobić

41. Data: 2008-12-10 01:35:24

Temat: Re: Ciągle chce mi się spać, co z tym zrobić
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan-xx pisze:

> Daj prosze znac, jak cos wymyslisz.
>
> Ja mam jeszcze gorzej - potrzebuje minimum 9 godzin, a jesli nic mnie
> nie zrywa, to moge spac nawet 10 - 11. Nie stwierdzono u mnie zadnych
> chorob. Mam niecale 28 lat.

A mnie sie zdarzało pójść na przykład o 3-4 a wstać o ..15-17.
Dzisiaj kumpel obudził mnie o 13. I znowu nie ma sensu teraz sie klasc,
bo nie zasne przez najbliższą godzinę.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

42. Data: 2008-12-10 05:30:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie muszę kumać wszystkich matrixów.

Nojakto? Przeciez na tym jedzie tusek i peło, ze ludzie nie rozumio. Musisz
kumac, to przynajmniej suchaj papcia tadzia, on tlumoczy.

> Gra w okręty jest dla mnie mało emocjonująca, jak wszelkie gry komputerowe
> zresztą :->

Ale orientujesz sie, ze gra w okrety, to typowa kartko-dlugiposowa rozrywka?

43. Data: 2008-12-10 05:31:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daję słowo, że czasami nie łapię o co Ci chodzi.

Wierze.

44. Data: 2008-12-10 05:33:02

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A mnie sie zdarzało pójść na przykład o 3-4 a wstać o ..15-17.

Chyba bym umarl.

> Dzisiaj kumpel obudził mnie o 13. I znowu nie ma sensu teraz sie klasc,
> bo nie zasne przez najbliższą godzinę.

Strzel piwko.

45. Data: 2008-12-10 05:34:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam 28 lat
> idac spac po 00:00 musze spac 12h
> budze się i czuje się słabo i mam bardzo niskie poczucie wartości
> 8h snu wystarcza mi jedynie kiedy ide spać max do 23
>
> Mam problemy z położeniem się spać przed 23, z 10 lat temu specjalnie
> zabużyłem sen żeby nie widziec pewnych rzeczy o magicznej 2 w nocy,
> zależnie od pory roku, przechodzącej w 3.

Uhu, robi sie kryminal - "co to moze byc ta 2-3 w nocy?". Rozumiem, ze ta
bezsennosc to tylko zagajenie.

46. Data: 2008-12-10 08:12:11

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, to ja mam 53.

13

47. Data: 2008-12-10 11:35:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> 13

No wiesz, Redart! To grupa dla pełnoletnich!

Ewa

48. Data: 2008-12-10 11:39:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Dec 2008 12:35:26 +0100, medea napisał(a):

> No wiesz, Redart! To grupa dla pełnoletnich!
>
> Ewa

Nosz, cyferki przestawił!
:-D

49. Data: 2008-12-10 11:41:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nosz, cyferki przestawił!
> :-D

Ach, przepraszam, nie zorientowałam się. ;)

Ewa

50. Data: 2008-12-10 14:18:45

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bo to tylko w MOIM przypadku. Nie wszyscy się nadają psychicznie. A i
> środowisko w pracy baaaaardzo nieciekawe.

Pewnie bylas popychadlem i nikt cie nie lubil, bo takiej pierdoly nikt nie
cierpi.
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

Czy psychiatria ma na to jakis termin fachowy?
DEMENTI
PO CZYM...
Poszukuję publikacji
dokądpójść?