Ciągle paaadaaaa

1. Data: 2009-03-23 20:29:53

Temat: Ciągle paaadaaaa
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę udało się tylko skosić bo nie kosiłam jesienią.
I od tego czasu pada!!!!
Ani poprzycinać trawy przy żywopłocie ani kory nasypać ani sadzonek
powsadzać ani wypielić koło winorośli nic, mam depresję pogodową wstaję co
rano i patrzę w okno z nadzieją że może chociaż dziś te pół godzinki bladym
świtem przed pracą dam radę i nie, znooowuuu padaaa.
No. wygadałam się.
Po prostu strasznie brakuje mi ogrodu po zimie.

Pozdrawiam wszystkich ogrodników małych i dużych

Kaja

2. Data: 2009-03-23 21:25:29

Temat: Re: Ciągle paaadaaaa
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana Kinga pisze:

> Po prostu strasznie brakuje mi ogrodu po zimie.

Dla mnie pogoda to część ogrodu.

--
richo

3. Data: 2009-03-24 07:26:54

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gq8v98$a7c$1@nemesis.news.neostrada.pl richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> napisał(a):

> Dla mnie pogoda to część ogrodu.

Hejka. U nas właśnie śnieżyca. Pies nie chce wyjść na spacer. :-(
Pozdrawiam paskudnie Ja...cki

4. Data: 2009-03-24 07:43:40

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I od tego czasu pada!!!!

Mnie to nie przeszkadza. Mam sporo do kopania,
i musze powiedziec ze jak zawiewa snieg z deszczem,
to kopanie jest calkiem przyjemne (rozgrzewajace).

pozdrawiam
pluton

5. Data: 2009-03-24 08:25:19

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana Kinga pisze:
> [...]
> bladym świtem przed pracą dam radę i nie, znooowuuu padaaa.
> No. wygadałam się.
> Po prostu strasznie brakuje mi ogrodu po zimie.

Gdzie tak pada?
U nas mży. Co nie przeszkadza kwitnąć pierwszym kwiatom: przebiśniegi,
ranniki, krokusy, śnieżyczki, wyłazić na potęgę z ziemi kolejnym.
Wczoraj w deszczu powsadzałam floksy, piwonie i malwy pod płotem,
zobaczymy, co z tego wyrośnie.
+2, a wiosnę słychać i czuć.
--
Basia

6. Data: 2009-03-24 09:52:50

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie tak pada?
Okolice Warszawy
> [...]
> w deszczu powsadzałam floksy, piwonie i malwy pod płotem, zobaczymy, co z
A tu rano +1 i śnieg, jak rany.

Kaja
(czekam na bezdeszczowość)

7. Data: 2009-03-24 19:51:00

Od: "fajnefele" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No. wygadałam się.
> Po prostu strasznie brakuje mi ogrodu po zimie.
>
> Pozdrawiam wszystkich ogrodników małych i dużych

Witam wszystkich.
Nie poddaje sie, wlasnie pakuje przeciwdeszczowke i jutro jade konczyc
wkopywac kable do lamp pgrodowych. A co tam. Mam wolny dzien, im szybciej
ziemia "siadzie" tym lepiej. Co z tego, ze zona i pies patrza jak na
wariata.. Jak sie wczoraj kupilo pierwszy w zyciu sekator :-) to ma sie
zapal. Pozdrawiam pozytywnie zakreconych..
Tez nie moge sie doczekac na prawdziwa wiosne..

8. Data: 2009-03-25 07:47:58

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gqbdjj$jkq$1@inews.gazeta.pl fajnefele
<f...@g...pl> napisał(a):

> Tez nie moge sie doczekac na prawdziwa wiosne..

Hejka. A w moje okolice wróciła zima. W nocy mróz i śnieg, który pada do
tej pory.
Pozdrawiam biało Ja...cki

9. Data: 2009-03-25 15:36:14

Temat: Re: Cišgle paaadaaaa
Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mnie to nie przeszkadza. Mam sporo do kopania,
> i musze powiedziec ze jak zawiewa snieg z deszczem,
> to kopanie jest calkiem przyjemne (rozgrzewajace).

Nie bardzo wiem co mi proponujesz w tym 15 cm śniegu :)

> pozdrawiam
> pluton
Pozdrawiam
Kaja

10. Data: 2009-03-25 18:26:21

Od: "fajnefele" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:gqbdjj$jkq$1@inews.gazeta.pl fajnefele

> Hejka. A w moje okolice wróciła zima. W nocy mróz i śnieg, który pada
> [...]

A jednak poddalem sie.. Bardziej szufla do sniegu niz szpadel do roboty sie
dzis nadaje. Ale za to jutro..

KUPA MIECI...
Nietypowe, ciekawe rośliny
wiosna