Ciasto drożdżowe bez pszenicy

21. Data: 2016-10-16 21:39:59

Temat: Re: Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Nie tłumacz się. Przecież wiem doskonale, że wiedzę czerpiesz głównie z
> autopsji.

Na pewno czasami - krótka autopsja z Tobą dała mi obraz, który się post
factum potwierdza od lat. W skrócie: za chwilę zamarzysz o drożdżówkach bez
drożdży.

--
XL

22. Data: 2016-10-16 21:54:54

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-16 o 16:11, FEniks pisze:

> Wszystko jedno, kto piecze, pytanie w dalszym ciągu aktualne.
>
> BTW Zastanawiam się, skąd bierze się ta potrzeba udzielania porad
> małżeńskich...

Może ktoś niedawno się "chajtnął" i ma doświadczenie ;-)

--
animka

23. Data: 2016-10-16 22:10:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.10.2016 o 21:39, Ikselka pisze:

> Na pewno

A zatem współczuję.

Ewa

24. Data: 2016-10-16 22:53:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Oct 2016 22:10:53 +0200, FEniks napisał(a):

> A zatem współczuję.

Hmmm, jak będziesz tak zjadać tekst, to pękniesz z tego "współczucia".

25. Data: 2016-10-16 23:53:08

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2016 o 19:30, Qrczak pisze:
> Nie wiem, nie znam się, ale

I to jest kwintesencja większości dyskusji. :/
Mnóstwo wpisów i żadnej odpowiedzi na pytanie.
Przecież tutaj nie dostaje się żadnych punktów za post, więc po co pisać
nic nie wnosząc?

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

26. Data: 2016-10-17 01:23:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Oct 2016 23:53:08 +0200, Akarm napisał(a):

> I to jest kwintesencja większości dyskusji. :/
> Mnóstwo wpisów i żadnej odpowiedzi na pytanie.
> Przecież tutaj nie dostaje się żadnych punktów za post, więc po co pisać
> nic nie wnosząc?

Wątkodawczyni OTRZYMAŁA odpowiedź bardzo jasną: NIE DA SIĘ przyrządzić
ciasta drożdżowego bez mąki pszennej.

Jest to odpowiedź na jej pytanie, czy nie? Wg mnie jest, ale nie przyjęła
jej do wiadomości i nadal zachowuje się jak grymaśne dziecko, żądając
recepty na rzecz niemożliwą, z góry skazaną na niepowodzenie. To metoda
stosowana przez dzieci - uparcie próbować wymóc na dorosłych, aby w końcu
ulegli i siłą przystosowali paskudną rzeczywistość do dziecięcych
wyobrażeń. Jeśli nie - tupie nóżkami i rzuca się na podłogę.
Ewa reaguje agresją i obraża.

Cóż można tu jeszcze zrobić? Pozostaje już tylko zaproponować jej
jajecznicę bez jaj, co też uczyniłam. Do dzieci trzeba z konkretami,
przykładami, bo inaczej nie są zdolne zrozumieć.

PS. Może Ty coś wniesiesz? pomożesz? wytłumaczysz Koleżance? 33333-]

27. Data: 2016-10-17 04:18:33

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2016 o 01:23, Ikselka pisze:
> Wątkodawczyni OTRZYMAŁA odpowiedź bardzo jasną: NIE DA SIĘ przyrządzić
> ciasta drożdżowego bez mąki pszennej.

Widocznie nie dość uważnie czytałem, bo nigdzie nie zauważyłem takiej
odpowiedzi. Możesz mi ją wskazać?

> PS. Może Ty coś wniesiesz? pomożesz? wytłumaczysz Koleżance? 33333-]

Nie. Ja tylko chciałem się dowiedzieć, czy jest sposób na dobre ciasto
drożdżowe bez mąki pszennej.
Dlatego straciłem czas zmuszając się do przeczytania wszystkich wypowiedzi.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

28. Data: 2016-10-17 10:02:03

Od: "samya" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wątkodawczyni OTRZYMAŁA odpowiedź bardzo jasną: NIE DA SIĘ przyrządzić
> ciasta drożdżowego bez mąki pszennej.

A wlasnie podobno DA SIE.
W sieci mozna znalezc mnostwo przepisow na bezglutenowe drozdzowe.
Ewa pytala czy ktos juz takowe robil i wyszlo takie jakie zwykle wychodzi z
maki pszennej.
Najbardziej "zblizone" moze wyjsc z owsianej (z doswiadczenia kolezanki -
celiakia, nie mojego), a ponizszy przepis wskazuje, ze jednak mozna:
http://bezglutenowamama.pl/bezglutenowy-placek-drozd
zowy-ze-sliwkami/

Pozdrawiam
@

29. Data: 2016-10-17 10:36:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Oct 2016 10:02:03 +0200, samya napisał(a):

> [...]
> Najbardziej "zblizone" moze wyjsc z owsianej (z doswiadczenia kolezanki -
> celiakia, nie mojego), a ponizszy przepis wskazuje, ze jednak mozna:

Ewa WYRAŹNIE zaznaczyła, że NIE chodzi o (bez)gluten. Gdyby spytała o
bezglutenowe ciasto, otrzymałaby ode mnie cały worek takich linków.

30. Data: 2016-10-17 10:37:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Oct 2016 04:18:33 +0200, Akarm napisał(a):

> Widocznie nie dość uważnie czytałem, bo nigdzie nie zauważyłem takiej
> odpowiedzi. Możesz mi ją wskazać?

Przykro mi, że nie zostało to napisane dosłownie, ale to grupa dla
myślących ludzi - chyba.

Podroby - serca wieprzowe
[ ISM ] Introduction to Nuclear And Particle Physics 2nd E by Bromberg, Das, Ferbel
[ ISM ] Quantum Mechanics - by B. Brinne
Świnia na stole (cygańskie wesele w złocie)
Białka