Ciasto filo.

1. Data: 2011-12-29 19:40:46

Temat: Ciasto filo.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://mojewypieki.blox.pl/2008/10/Ciasto-filo-phyll
o-pastry.html
Strudel zrobię po Sylwku :-)
--
XL

2. Data: 2011-12-29 20:24:07

Temat: Re: Ciasto filo.
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś lubiłam ten blog, ale widzę, że autorka szykuje sie do wydania
książki na brytyjski rynek. Nowe przepisy nie przemawiają do mnie,
aczkolwiek starsze są jak najbardziej ok.

Ania

3. Data: 2011-12-30 21:11:02

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Gru, 21:24, czeremcha <1...@g...com> wrote:
> Kiedyś lubiłam ten blog, ale widzę, że autorka szykuje sie do wydania
> książki na brytyjski rynek. Nowe przepisy nie przemawiają do mnie,
> aczkolwiek starsze są jak najbardziej ok.
>
> Ania

czy to jest grupa pt. "kuchnia", czy "polska kuchnia"?

4. Data: 2011-12-30 21:58:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Dec 2011 12:24:07 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Kiedyś lubiłam ten blog, ale widzę, że autorka szykuje sie do wydania
> książki na brytyjski rynek. Nowe przepisy nie przemawiają do mnie,
> aczkolwiek starsze są jak najbardziej ok.

Też tak sądzę.

--
XL

5. Data: 2011-12-31 11:26:27

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Gru, 22:11, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> czy to jest grupa pt. "kuchnia", czy "polska kuchnia"?

Kuchnia, jak najbardziej. Ale skoro ktoś pisze o tym, że nie lubi
wieprzowiny, ktoś inny - kożuszka na kakao, to można chyba napisać, że
się nie lubi serników na masie z pokruszonych ciastek digestive i
wszystkich brownies i innych tego typu produkcji.

Ania

6. Data: 2011-12-31 11:56:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Dec 2011 03:26:27 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> [...]
> się nie lubi serników na masie z pokruszonych ciastek digestive i
> wszystkich brownies i innych tego typu produkcji.

O to to!

--
XL

7. Data: 2011-12-31 14:36:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-31 12:56, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> O to to!

A filo na jaką tradycyjną polską potrawę chcesz zaadoptować?

Qra
Dlatego http://www.youtube.com/watch?v=ErxGIj0I_c8

8. Data: 2012-01-01 15:36:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 Dec 2011 15:36:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-12-31 12:56, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> A filo na jaką tradycyjną polską potrawę chcesz zaadoptować?

Nie jestem skłonna do adopcji, gdyż mam już dzieci.
Ale adaptację dopuszczam.

--
XL

Makowce pieczone bez formy.