Ciasto z rabarbarem

1. Data: 2003-05-10 16:22:04

Temat: Ciasto z rabarbarem
Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy macie może sprawdzony przepis na ciasto z rabarbarem?
Jeżeli tak to proszę o podanie .

Anna

1. Data: 2003-05-10 17:16:34

Temat: Re: Ciasto z rabarbarem
Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AniaS wrote:

> Czy macie może sprawdzony przepis na ciasto z rabarbarem?
> Jeżeli tak to proszę o podanie .

Najszybsze i najprostsze ciasto z rabarbarem:

1 kostka margaryny, 3 lyzki wody i 1 szkl cukru -> rozpuscic, nie
gotowac. Kiedy troche ostygnie, dodac 2 jajka, 2 szkl maki i 1 i 1/2
lyzeczki proszku do pieczenia. Wszystko ladnie zmiksowac, wylac na
przygotowana blaszke. Na wierzch rzucic pokrojone owoce: rabarbar badz
inne. Piec w temp. 180C na zloty kolor.

Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-05-13 20:09:50

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Najszybsze i najprostsze ciasto z rabarbarem:
>
>1 kostka margaryny

Ja zastapie margaryne maslem ale chcialabym wiedziec ile ta kostka wazy??? Z
tego co czytam tu na grupie moze miec 200 badz 250g.
Pozdr.Dot

1. Data: 2003-05-13 20:32:28

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilibell555" <l...@a...com> napisał w wiadomości

> Ja zastapie margaryne maslem ale chcialabym wiedziec ile ta kostka wazy???
> tego co czytam tu na grupie moze miec 200 badz 250g.
> Pozdr.Dot

daj 250, margaryny zazwyczaj tyle maja, a masla czesciej 200 gram :)
A w ogole to musialam dosypac do tego ciasta nieco wiecej maki, bo obydwa
jajka, ktorych uzylam mialy podwojne zoltka, tadam! :)))

wkn dobranoc ide na film do lozka

1. Data: 2003-05-14 00:10:28

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>daj 250, margaryny zazwyczaj tyle maja, a masla czesciej 200 gram :)

Dzieki :-))) Kupie sobie rabarbaru i zrobie to ciasto mniam mniam.
Pozdr.Dot

1. Data: 2003-05-14 09:58:15

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 wrote:

> Ja zastapie margaryne maslem ale chcialabym wiedziec ile ta kostka wazy??? Z
> tego co czytam tu na grupie moze miec 200 badz 250g.

Prawde mowiac, przepis jest dosc stary i opiewa na stara wersje
margaryny, czyli 250g.
Ja zwykle pieke na masle (pakowanym po 200g) - czasem dam jedna kostke,
czasem kostke z kawalkiem. Ciasto i tak zawsze wychodzi ;-) Moze u mnie
to lata praktyki, ale jest to jedno z niewielu "naocznych" ciast ;-)))
Pozdrawiam
Aneta

1. Data: 2003-05-16 11:13:53

Od: Eva MN <e...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Netusiu,
ja tez dziekuje za przepis, bardzo szybki i latwy.
Wyprobowalam tydzien temu, tylko ze z braku rabarbaru uzylam
brzoskwin z puszki i polalam wierzch czekolada.
Pycha i znikalo szybko!
Pozdrawiam,
Ewa MN

1. Data: 2003-05-16 12:47:38

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie może sprawdzony przepis na ciasto z rabarbarem?

Wykonałam i zniknęło zanim całkiem wystygło.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

Jak gotować jajko ?? :)
przepis na obiad ze znikoma iloscia składników
peklowanie szyneczki
Zapodajcie proszę jakiś prosty/szybki przepis na pieczeń
naleśniki holenderskie?