Ciąża!!!!!!!

1. Data: 2003-08-23 17:18:22

Temat: Ciąża!!!!!!!
Od: "Asia" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , mam pytanie jakie badania krwi lub moczu robi się by sprawdzić czy
kobieta jest w ciązy??Czy któras z pań miała robione badania krwi?? A jakie
wyniki??

z góry dziękuje
pozdrawiam
asia
z...@t...pl

2. Data: 2003-08-23 17:52:35

Temat: Re: Ciąża!!!!!!!
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób jakikolwiek test ciążowy z moczu, kupisz w aptece. Tylko nie pospiesz
się za bardzo, bo może nie wykazać ciąży (o ile takowa istnieje).
Najlepiej zrób po spodziewanym terminie miesiączki.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2003-08-23 18:01:51

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam , mam pytanie jakie badania krwi lub moczu robi się by sprawdzić czy
> kobieta jest w ciązy??Czy któras z pań miała robione badania krwi?? A
> [...]
zrób test ciążowy kilka dni po spodziewanbej miesiączce ale konicznie rano
bo wtedy stężenie hormonu jest nawiększe.
poza tym idż do lekarza ,zbada cię i osądzi.
ja zrobiłam test ok.3 dni po spodziewanej miesiączce wyszedł szybciej niz
było napisane w ulotce,wielkie wyrażne dwie kreski.na drugo dzien do lekarza
,badanie i jest !!
poza tym ja czułam ze jestem w ciąży pomimo tego ,że objawy wskazywały na to
ze dostane jednak okres.
pzdr.
p.

4. Data: 2003-08-24 10:36:16

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam , mam pytanie jakie badania krwi lub moczu robi się by sprawdzić czy
> kobieta jest w ciązy??

Z krwi można oznaczyć poziom beta-hCG, jest to badanie bardzo wiarygodne.
Koszt zbieżny z ceną testów ciążowych.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-08-24 11:15:36

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Z krwi można oznaczyć poziom beta-hCG, jest to badanie bardzo wiarygodne.
> Koszt zbieżny z ceną testów ciążowych.

Jeśli mogłabym się dopytać....

Testy z krwi też są do kupienia w aptece czy robi się je już w labolatorium
analitycznym? W jakim czasie po zapłodnieniu są w stanie wykazać czy jest się
w ciąży i czy wynik też jest tak szybko jak w przypadku tych z moczu? To
tyle, już nie będę molestować pytaniami :)

Pozdrawiam, Madzia

6. Data: 2003-08-24 13:10:14

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Chlebna <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

test z krwi tylko w labolatorium.
co do szybkości- skoro testy z moczu można zrobić w 6 dni po zapłodnieniu
(quicview), to z krwi zapewne też.

Test wysiłkowy
Jakie leki rozkurczowe?
powiększanie piersi-hormony?