Ciaza Klamie ?

21. Data: 2002-12-28 16:42:23

Temat: Re: Ciaza Klamie ?
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 28 Dec 2002 10:27:45 +0100,"Amelka" <a...@o...pl>, napisał/a:

> [...]

> ale tez chyba warto przemyslec swoje zachowanie
> fakt posiadania dziecka jest bardzo powazny i nijak sie ma do tego czy sie
> go chcialo czy nie
> o tym trzeba myslec przed stosunkiem
> i nie widze nic szokujacego w tym ze kiedys tam spytala sie czy zajmowalbys
> sie dzieckiem
> a niby dlaczego nie?
> to bylo by twoje dziecko i jej dziecko - obowiazek zajmowania sie nim spada
> na oboje rodziców
> jesli do siebie nie pasujecie, nie chcecie byc razem to ok
> ale czy to jest powod zeby uciekac przed tym dzieckiem?

Przecież napisał,że dziewczyna go nie chciała,zerwała z nim (kochała się z
nim tylko jeden raz i to na dodatek w okresie),a potem go bezczelnie
szantażowała,że jest w ciąży.Czy to jest fair? Godności troszeczkę życzę.

--
Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku!
Kaja

22. Data: 2002-12-28 18:04:16

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.Tichy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> dla mnie ETO
to oczywiście miało być E O T , nie ETO
pozdrawiam Tichy

23. Data: 2002-12-28 18:05:32

Od: "=-G-r-i-m-l-o-c-k-=" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli do siebie nie pasujecie, nie chcecie byc razem to ok
> ale czy to jest powod zeby uciekac przed tym dzieckiem?

Moj cytat z posta powyzej, moze nie doczytalas ?:
"Rozmawialem z nia kiedy jeszcze bylismy razem na temat dzieci z 4 razy.
Po naszym stosunku kilka minut rowniez, powiedzialem jej ze jezeli bedzie
miec ze mna dziecko to chce zeby urodzila. Po tym co mi zrobila, jak sie
zachowywala i jakie rzeczy mi robila doszedlem wczoraj do wniosku, ze nawet
jezli bedzie w ciazy nie bede mogl z tym czlowiekiem wytrzymac."
Nie traktuje dzieci jako przedmiotu ! Nie chcialbym, zeby moje dziecko bylo
wychowywane przez 1 rodzica.
A tak byloby w tym przypadku :( Dlatego ja i moi rodzice bardzo sie
denerwowali taka sytuacja.
Oboje po tym co od niej dostalem stwierdzili, ze jest wredna i dziecinna.
Moi przyjaciele, podsumowali ja krotko, fajna dziewczyna ale facet ty nie
zaslugujesz na takiego buldorzera bez uczuc. Oni stali z boku i mogli mnie i
ja ocenic, ja tego nie widzialem :(
Jej znajomi do tej pory zenuja sie jej zachowaniem i o dziwo dostaje od nich
wyrazy wspolczucia, mimo, ze sa to jej znajomi....
Nie chce sie sam oceniac, mimo, ze ona mnie rzucial ja mam wyrzuty sumienia,
ze cos zle zrobilem itd...
Ocena nalezy do was ...

24. Data: 2002-12-29 00:44:12

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@p...onet.pl> napisał/a news:auk7gi$rq5$1@news.tpi.pl:

> Niekoniecznie musiał to być dowcip.
> Równie dobrze mógł być to fałszywy alarm.
> Zbyt mało znamy całą sytuację, żeby ferować
> tak jednoznaczne wyroki.
> Ale jak by nie było, to nie życzę żadnej dziewczynie
> trafienia na gościa, który o swojej byłej mówi "szmata".
> Bez względu na to, co mu zrobiła.

A czytałaś poprzedni wątek Grimlocka? Zacytuję:

Umarla jej matka, ojciec po przeszczepie !
Troszczylem sie o nia, przyjaciel nazwal to cackanie sie z krysztalem, za
bardzo biegalem za nia i kopnela mnie w dupe! Teraz mam taka sytuacje, ze
nie potrafi mi spojrzec w oczy, po tym wszystkim. Unika mnie i odwrocila
kota ogonem :D

cały list : http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
e=UTF-
8&frame=right&rnum=31&thl=979243389,978319556,977957
416,0&seekm=atpu3i%24l0
d%241%40szmaragd.futuro.pl#link31

Znam zbyt wielu porządnych facetów, żeby napisać, że zaciągnięcie załamanej
dzieczyny do łóżka jest "typowo męskim" posunięciem. Ale z premedytacją
napiszę, że "typowo szczenięcym". Więc przyłączam się do Małej Mi - nie
znacie sprawy, więc dajcie spokój dziewczynie.

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

25. Data: 2002-12-29 00:59:17

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"=-G-r-i-m-l-o-c-k-=" <y...@p...onet.pl> napisał/a

> Ocena nalezy do was ...

Taaaak? No to Ci powiem, że jesteś głupi szczeniak. I przestań już
wypisywać te sentymentalne bzdury, jaki to Ty fajny, a ona be, bo to już
się robi żenujące. Czy Ty chociaż przez chwilę pomyślałeś co przeżywa ta
dziewczyna? Po śmierci matki, chorobie ojca - nie przyszło Ci do głowy, że
była zdenerwowana kolejną szokującą informacją i źle odczytała wynik testu
- jak to zasugerowała Mała Mi? Nie przyszło Ci do głowy, że ona też
przeżywała ogromny stres czekając na wynik? A Ty zamiast zachować się jak
dżentelmen i milczeć - rozpowiadasz wkoło znajomym swoim i jej jak się
dziewczyna paskudnie (?) zachowała. Wstyd.

Zapamiętaj sobie raz na zawsze - żadne zabezpieczenie nie daje 100%
pewności. Jeżeli idziesz z dziewczyną do łóżka MUSISZ o tym pamiętać i
zadać sobie PRZEDTEM pytanie - "co by było gdyby?"

PS. Żadna tam solidarność jamników :-P

26. Data: 2002-12-29 07:25:42

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tragicznego finału dowcipu "jestem nosicielem wirusa HIV"
> nie znasz ? Może szkoda, bo byś go nie proponował.

oczywiscie ze znam...
inaczej bym nie proponowal...
moze to dla Ciebie glupie ale jestem zwolennikiem brutalnego rozprawiania
sie z tego typu dowcipnymi dziewuszkami... mamy demokracje... a co.. wolno
mi ;)

OKO za OKO + glowa

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

27. Data: 2002-12-29 07:32:18

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> była zdenerwowana kolejną szokującą informacją i źle odczytała wynik testu
> - jak to zasugerowała Mała Mi? Nie przyszło Ci do głowy, że ona też
> przeżywała ogromny stres czekając na wynik?

huehue
oj krece sie w tych "tematach" od chyba 10 lat... i taki przypadek zle
odczytanego testu pojawil sie chyba tylko raz...
no oczywiscie statystycznie rzecz ujmujac to moglbyc ten drugi... ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

28. Data: 2002-12-29 08:05:44

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" napisał ...

> [...]
> sie z tego typu dowcipnymi dziewuszkami... mamy demokracje... a co.. wolno

A wolno, wolno ... ;-)
Tylko skąd ta niezachwiana pewność, że to był dowcip ?
Kto jak kto, ale Ty to akurat powinienieś wiedzieć,
co potrafią wyczyniać kobiety, którym się wydaje,
że zaciążyły (a nie miały tego w planie).
Akurat nie dowcipy im wtedy w głowie.
Bo to jednak wielokrotnie większy stres dla kobiety
niż dla potencjalnego tatusia.

A tak swoją drogą, to co Ci ostatnio te baby złego uczyniły ? ;-)
Albo raczej jakaś jedna, konkretna baba ? ;-)
Bo złośliwy to byłeś zawsze, ale "syndrom mściwego jastrzębia"
to u Ciebie nowość.

Pozdrawiam !
Mała Mi

29. Data: 2002-12-29 08:13:33

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" napisał ...

> oj krece sie w tych "tematach" od chyba 10 lat... i taki przypadek zle
> odczytanego testu pojawil sie chyba tylko raz...
> no oczywiscie statystycznie rzecz ujmujac to moglbyc ten drugi... ;)

hehehe
A ja też miałam kiedyś fałszywie pozytywny wynik testu.
I to wykonanego w laboratorium, a nie kupionego
w aptece i odczytywanego w warunkach domowych.
Uwzględnij mnie więc proszę w swojej statystyce jako przypadek trzeci.

PS. "Dziennik Bridget Jones" czytałeś ?

Mała Mi

30. Data: 2002-12-29 09:07:03

Od: Magdalena Cano Plewinska <i...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Dec 2002 11:14:39 +0100, "=-G-r-i-m-l-o-c-k-="
<y...@p...onet.pl> wrote:

>Seks uprawialismy w czasie okresu, wziela cale pudelko oprocz przedostatniej
>tabletki. Pozniej zaczela nowe opakowanie. Bierze tabletki regularnie...
>czasami brala pozniej np: godzine ...

Na drugi raz uzywaj kondomu, to pozniej nie bedzie kwestii.
--
Magda Plewinska, MD
Genetics / Miami, FL, USA

Cytrusy i bol
Le?niowski - Crohn i Pyroderma Gangrenosum
Amoksycylina + Metronidazol + Omeprazol -> po jakim czasie alkohol?
ciążowe pytanie - prośba o pomoc
depresja