Ciąża a jazda na rowerze...

31. Data: 2005-11-15 20:36:08

Temat: Re: Ciąża a jazda na rowerze...
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wto, 15 lis 2005 o 19:59 GMT: ape wrote:

> a czym takim rozni sie on od zwyklego roweru turystycznego?
> czyzby bylo go widac, slychac i czuc?
> ... a gdybym byl niegrzreczny to bym spytal co ma terminologia sprzetu
> spomiedzy
> pedalow wspolnego z grupa medyczna.

Krzysztof Rudnik napisał Ci już trochę różnic w postawie w takich
rowerach (bo o tym jest wątek), jest jeszcze sporo różnic w samym
osprzęcie i filozofii, ale to nie temat na tę grupę.

Idąc Twoim tokiem rozumowania, nie ma sensu rozgraniczać kalkulatorów,
routerów, komputerów PC, UltraSparców, bo to wszystko to komputer. Ależ
Ci ludzie sobie życie utrudniają, nie?

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }
{ Zapraszam na IRC, na sieć PolNet (http://www.ircnet.pl), na kanał }

32. Data: 2005-11-15 20:38:01

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rudnik" <r...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> w rowerach miejskich tulow (kregoslup) jest
> pionowo - caly ciezar spoczywa na siodelku. W terminologii
> Shimano nazywa sie to comfort bike.

alez nie!
w terminologii polskiej to bedzie po prostu wygodny rower, a takie
kryteria spelnii np. rometowski jubilat czy wigry 2.
spytaj sie pierwszej lepszej kobieciny z podkarpacia lub kaszub czy
jezdzi na jakims miejskim komfort biku, to sie tylko w czolo popuka, a
przeciez jezdzic moze wygodnie z prostym kregoslupem :-)

> To takiej bardziej ambitnej turystyki uzywa sie
<cut>
> Z drugiego konca sa rowery wyczynowe - <cut>

z trzeciego konca sa rowery poziome, z czwartego rowery do gry w
bikeball.......
....... i tak przeszlismy z medycyny do bicykli

--
pozdro
ape

33. Data: 2005-11-15 20:47:14

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dldgro$h6e$1@news.onet.pl...

> [...]
> rowerach (bo o tym jest wątek), jest jeszcze sporo różnic w samym
> osprzęcie i filozofii, ale to nie temat na tę grupę.

watek jest przede wszystkim o ciazy, a rower jest tu tylko niejako
rekwizytem i cala wielka filozofia lancucha z dzwonkiem nijak tu nie
jest potrzebna.
nie wiem czy wiesz, ale tu jest pl.sci.medycyna, a nie inne kolko
zainteresowan :-)

> Idąc Twoim tokiem rozumowania, nie ma sensu rozgraniczać kalkulatorów,
> routerów, komputerów PC, UltraSparców, bo to wszystko to komputer.
> [...]

rozgraniczaj i grupuj sobie te wszystkie liczydla w kupki, ale na
odpowiedniej grupie

--
pozdro
ape

34. Data: 2005-11-16 00:58:16

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 15 Nov 2005 21:16:21 +0100, *Krzysztof Rudnik*
<news:437a3af5$0$5438$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):
[...)

> Z drugiego konca sa rowery wyczynowe - zarowno szosowe jak
> i gorskie o prawie poziomej pozycji rowerzysty - czesto
> siodelko jest sporo wyzej niz kierownica. Takie to sie
> chyba dla ciezarnych nie nadaja w ogole.

Chyba we wszystkich rowerach można podnieść kierownicę, czy obniżyć, tak
samo siodełko.

--
Kaja

35. Data: 2005-11-16 07:43:43

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> [...]
> [...)

> Chyba we wszystkich rowerach można podnieść kierownicę, czy obniżyć, tak

Siodelko to tak, kierownice juz niekoniecznie i to
w dosc malym zakresie.
A wysokosc siodelka ustala sie wedlug dlugosci nog.

--
Krzysiek Rudnik

36. Data: 2005-11-16 09:02:21

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Siodelko to tak, kierownice juz niekoniecznie i to
> w dosc malym zakresie.

zawsze mozna cos dospawac i podwyzszy sie kierownice nawet najbardziej
wypasionej "kozy"

> A wysokosc siodelka ustala sie wedlug dlugosci nog.

a nie wszyscy z tego korzystaja. popatrz tylko na cale stada
zakapturzonych wyrostkow w za duzych gaciach

--
pozdro
ape

37. Data: 2005-11-16 13:43:02

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"ape" <a...@n...poczta.fm> napisał(a)
wnews:dldblu$dsg$1@atlantis.news.tpi.pl:

> bo to jest po prostu rower.

Tak samo ma sie sprawa z samochodami.
"Maluch" miejski, Lexus limuzyna, ale to i tak sa samochody, Land Rover
terenowy, ale wszystkie przeciez sluza do tego samego ;P

Wszystko zalezy od stylu jazdy.

> niektorym jednak potrzebna jest elektronizacja lopaty i habilitacja ...

Hehe, rotfl. Nie wiesz co piszesz i zyjesz w nieswiadomosci.
Tak samo jak ciuchy "sportowe" i "formanle", ale to i tak ciuchy...myslac
tak jak Ty czlowiek by dalej lupal kamienie w jaskini...

--
Pozdr. Hektor

38. Data: 2005-11-16 19:41:45

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> Tak samo ma sie sprawa z samochodami.
> "Maluch" miejski, Lexus limuzyna, ale to i tak sa samochody, Land
Rover
> terenowy, ale wszystkie przeciez sluza do tego samego ;P

na tej grupie nie jest istotne czy stuningowany zolty maluch jest
miejski lub czy podrdzewiale bmw jest szpanerskie.
tu wystarczy powiedziec, ze jest sobie po prostu autko :P

> Wszystko zalezy od stylu jazdy.

no i co z tego? caly czas ntg

> [...]
ciuchy...myslac
> tak jak Ty czlowiek by dalej lupal kamienie w jaskini...

doskonale wiem co pisze i odrozniam ciuchy sportowe od np. wizytowych
czy sportowo-dresiarskich.
natomiast nie uwazam za konieczne zajmowanie sie jakimis rowerowymi
bzdetami na grupie o diametralnie roznym profilu. mysle, ze dawno
zrozumieli to wszyscy, ktorzy juz wyszli z jaskin...
... czy i do ciebie to dotarlo?

--
pozdro
ape

39. Data: 2005-11-16 20:29:16

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"ape" <a...@n...poczta.fm> napisał(a)
wnews:dlg23a$dtn$1@atlantis.news.tpi.pl:

> na tej grupie nie jest istotne czy stuningowany zolty maluch jest
> miejski lub czy podrdzewiale bmw jest szpanerskie.
> tu wystarczy powiedziec, ze jest sobie po prostu autko :P

Twoja ignorancja zakrawa na chorobe, a to juz TG ;P

EOT.

--
Pozdr. Hektor

40. Data: 2005-11-16 21:14:29

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał(a)
> wnews:dlg23a$dtn$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Twoja ignorancja zakrawa na chorobe, a to juz TG ;P

zanudzanie srodkami lokomocji na grupie medycznej moze podpadac pod
stany maniakalne, a wiec takze tg :P
a propos ignorancji, nadal twierdzisz, ze specyfik uzywany przy leczeniu
tradziku musi byc skuteczny na dziure w uchu?
... a ktos tu komus wytykal ignorancje

--
pozdro
ape