Ciąża i antybiotyk

1. Data: 2002-01-31 21:27:49

Temat: Ciąża i antybiotyk
Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym leczyć przeziębienie, grypę lub anginę w czasie ciąży ? Czy Amoksiklav 625 mg
tabletki może być przyjmowany ?
Lekarka twierdziła że amoksycyklina jest najbezpieczniejszym antybiotykiem w czasie
ciąży - prawda to ?

KZ

2. Data: 2002-02-01 13:51:22

Temat: Re: Ciąża i antybiotyk
Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym leczyć przeziębienie, grypę lub anginę w czasie ciąży ?

Choć ciąża jest stane błogosławionym to ciężarna,która ma chora nie może
leczyć się antybiotykiem. Gdy jest przeziębiona to musi leżeć w
łóżku.Dozwolna jest kuracja domowymi sposobami: woda z miodem i cytryną
,...Można brać wapno i witaminę C (ale nie Rutinoscorbin).Antybiotyki podaje
sie tylko w sytuacji ciężkiej i to raczej w szpitalu.

3. Data: 2002-02-01 17:52:09

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
podaje
> sie tylko w sytuacji ciężkiej i to raczej w szpitalu.

przepraszam bardzo ale to co mowisz to szarlataneria
co ma ciaza do leczenia antybiotykami? skoro lekarz go przeppisal to znaczy
ze akurat jest to konieczne i jest to antybiotyk bezpieczny...
a akurat Amoksiklav antybiotykiem w czasie ciazy jako pochodna penicylinowa
bezpiecznym jest
ciaza to bardzo delikatny stan... przyczyna zdecydowanej wiekszosci poronien
sa zakazenia... zarowno wirusowe (tu antybiotyki oczywiscie nie dzialaja)
jak i bakteryjne... wiec nie pisz glupot ze pacjentka nie moze brac
antybiotyku bo bierzesz na swoje sumienie jej zdrowie i zycie jej dziecka
wapnem i witamina C mozesz wpedzic chora w taki stan ze straci ciaze i sama
dlugo sie z tego nie wygrzebie... gdyby kazda ciezarna leczona antybiotykami
klasc do szpitala to nie robilbym nic innego tylko przyjmowal pacjentki
calymi dniami i w szpitalu lezaly by tylko ciezarne...
uwazasz ze angina da sie leczyc witamina C? a moze wapnem?
jesli takie masz pojecie o medycynie to lepiej siedz cicho i nic nie mow bo
zaszkodzisz ludziom choc oczywiscie nikt Cie scigal nie bedzie bo Ty
oczywiscie chcialas dobrze...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

4. Data: 2002-02-01 17:53:44

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> napisał w
wiadomości news:a3ccsm$7pj$1@news.tpi.pl...
> [...]
> tabletki może być przyjmowany ?
> Lekarka twierdziła że amoksycyklina jest najbezpieczniejszym antybiotykiem

Amoksiklav jako pochodna penicylinowa jest bezpieczny w czasie ciazy, mozna
lykac choc oczywiscie jesli jest ku temu wskazanie

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

5. Data: 2002-02-01 19:13:07

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Magda <m...@i...pl> wrote:

> Choć ciąża jest stane błogosławionym to ciężarna,która ma chora nie może

To że ciąża jest stanem błogosławionym nie oznacza że mikroorganizmy o
tym wiedzą. One (biedactwa) nieuczone takich efemizmow. No ale jeżeli
się ma tylko jedną komórkę (bądź zaledwie kawałek RNA w wypadku
wirusów) to nie dziwota.

> leczyć się antybiotykiem. Gdy jest przeziębiona to musi leżeć w
> łóżku.Dozwolna jest kuracja domowymi sposobami: woda z miodem i cytryną

Z jedzeniem cytrusow w trakcie ciazy lepiej uwazac (zreszta w trakcie
laktacji rownież). A już POD ZADNYM pozorem nie wolno podawac miodu
noworodkom - przypominam tak na wszelki wypadek bo czasami "mądre"
babcie ładują miesięcznemu dziecku miód z mlekiem ("bo zdrowszy
będzie") :(

> ,...Można brać wapno i witaminę C (ale nie Rutinoscorbin).Antybiotyki podaje
> sie tylko w sytuacji ciężkiej i to raczej w szpitalu.

No jasne, pewnie że tak! A jak dziecko dostanie anginy to je wsadzisz
do pieca chlebowego i zaczniesz "zdrowaski" odmawiac? Naczytalas sie
"Janka Muzykanta" czy co?
Przepraszam, ciężko mnie wyprowadzić z równowagi ale Tobie się udało.
Jeżeli mamy ciężarną z z infekcją bakteryjną to możesz mi wierzyć że
lekarz znajdzie antybiotyk który można stosować bez hospitalizacji i
NIE wpłynie on ani na organogenezę na początku pierwszego trymestru ani
na dalszy rozwój płodu (choć rzecz jasna nie będzie to "biokiller" w
rodzaju Delaciny).
Z używaniem antybiotyków trzeba BARDZO uważać - ale rownie BARDZO
trzeba uważać z NIE UZYWANIEM ich. Jezeli lekarz przepisuje antybiotyk
to wie jakie sa skutki uboczne i zdaje sobie sprawe z potencjalnych
zagrozen. Zaden szanujacy sie lekarz nie przepisze antybiotyku ad hoc -
szczegolnie ciezarnej. Ergo: jezeli pacjentka otrzymala zalecenie
brania antybiotyku to sa ku temu wazne powody! Jezeli z jakichś
przyczyn niedowierza swojemu lekarzowi - niech idzie do innego i
skonsultuje się. Ale na Boga nie wolno ignorować zaleceń lekarza i
wracac do etapu "chleba z pajeczyna", tym bardziej że tzw "naturalne
domowe środki" czasami moga uczynić znacznie większe spustoszenie niż
dobrze dobrane lekarstwo (choćby i syntetyczne)!

cezar (wkurzony)

p.s. Chleb z pajęczyną to też o ile pamiętam antybiotyk plus pożywka dla
grzybów ;)

--
cezar
CYBER Service

6. Data: 2002-02-02 09:31:52

Temat: Odp: Ciąża i antybiotyk
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli masz wątpliwości to dokładnie przeczytaj ulotkę, skonsultuj się ze
swoim ginekologiem ale uważam , że gdyby nie było konieczności żaden lekarz
nie przypisałby antybiotyku ot tak sobie,
ja w ciazy wzięłam 17 dożylnej penicyliny, potem juz nie wiem ile
ampicyliny,
nie licząc innych wspomagaczy donoszenia ciaży i ratowania moich nerek
i dziecka przez zakażeniem,
dziecko mam zdrowe, "żywe srebro" pomimo wielu antybiotyków
gosiaS.
Użytkownik WALDIM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3eklu$dnc$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2002-02-02 10:31:54

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podaje
> sie tylko w sytuacji ciężkiej i to raczej w szpitalu.

Nie pisz o rzeczach o których nie masz zielonego pojęcia. Ten stek bzdur
wyczytałaś chyba w "Skandalach".
Wszystkie pochodne penicyliny można w ciąży przyjmować, choć może amoxiclav
nie koniecznie na samym początku.

8. Data: 2002-02-02 15:39:36

Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam -podałąm tylko ten wiadomości ,które były ładowane mi do głowy
przez studia!!!!

9. Data: 2002-02-02 19:55:22

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

Kończyłaś weterynarię???

10. Data: 2002-02-03 09:30:14

Od: "Magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kończyłaś weterynarię???
Nie A.M tym nam często podkreslali,żeby nie leczyć od razu anginy
antybiotykiem,która jak wiadomo w 80% jest wywołana przez wirusy.(chyba że
ma sie wykładniki zakażenia paciorkowcem).Oprócz tego przestrzegano nas
wielokrotnie przed podawaniem antybiotyków kobietom ciężarnym.A ile się
nasłuchałam o tym,że w Polsce daje sie kilkakrotnie za dużo antybiotyków.A
sama niestety widziałam jak niektórzy rodzinni zapisują jakiś lek z taj
grupy na wszystkie choroby w tym oczywiście na przeziebienie:(((tyle
teorii...

Betaferon
ciąża i wielowodzie
Pobyt W Sanatorium bezpłatnie