Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

1. Data: 2003-08-24 05:13:58

Temat: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: "Anonimowy" <a...@g...jest> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie. W przypadku gdyby moja żona zaszła w ciązę, w chwilio obecnej
jest niezatrudniona, to czy istnieje metoda na otrzymanie jakichś świadczeń?
Chodzi mi po głowie fikcyjne zatrudnienie. Załóżmy mam znajomego, który ma
własną firmę, zatrudniamy ją u niego, ja opłacam składki ZUS. Po jakimś
czasie żona idzie na zwolnienie lekarskie. Moje pytanie jest takie. Ile
czasu trzebaby opłacać składki aby mogła iść na zwolnienie lekarskie? Czy w
czasie zwolnienia lekarskiego trzeba też opłacać składki? Jak jest z urlopem
macierzyńskim (i oczywiście składkami).
Pozdrawiam
Anonimowy.

2. Data: 2003-08-24 05:47:07

Temat: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anonimowy napisał:
(...)

kochany anonimowy, poszukaj w google, takie tematy juz były wałkowane, a
tak na marginesie nie nasuwa ci się jedna odpowiedź??- oszustwo??

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

3. Data: 2003-08-24 06:47:42

Od: "Anonimowy" <a...@g...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Anonimowy napisał:
> (...)
>
> kochany anonimowy, poszukaj w google, takie tematy juz były wałkowane, a

Właśnie szukałem i nie znalazłem żadnych konkretnych odpowiedzi.
> tak na marginesie nie nasuwa ci się jedna odpowiedź??- oszustwo??

Oszustwo? Uważam, że chcę odzyskać chociaż po części to co się mi należy, a
czego dostać nie mogę. Płacę składki zdrowotne i gdy potrzebuję specjalisty
to muszę za niego płacić, albo czekać w kolejce np. 6 miesięcy (moja
ostatnia wizyta u lekarza gdy potrzebowałem urologa). Przecież za składki
miałem to wszystko mieć zapewnione. Przykładów takich jest pełno i niestety
moja moralność w tej kwestii zmieniła się. Jeśli ja bezpośrednio nie mogę
otrzymać zwykłych świadczeń, to dlaczego nie mogę kombinować aby otrzymać
chociaż zwrot pieniędzy które wydałem na prywatne gabinety?
Pozdrawiam
Anonimowy

4. Data: 2003-08-24 13:23:52

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzymać zwykłych świadczeń, to dlaczego nie mogę kombinować aby otrzymać
> chociaż zwrot pieniędzy które wydałem na prywatne gabinety?

dlatego, ze przez takie kombinajce wrzuca sie wszystkie ciezarne do
jednego worka, w mysl zasady: ledwo zaszła, pioszła na zwolnienie i jak
ma dzieci to bedzie brać zwolnienie i nalezy ją zwolnić i przez takie
ciezarne kom,binujące wzywa sie przed orzecznika ciezarne z brzuchami i
ogólnie panuje pojecie, ze ciezarne oszukują. Eot bo to juz było...

5. Data: 2003-08-24 17:17:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anonimowy" <a...@g...jest> napisał w wiadomości
> [...]
> czasu trzebaby opłacać składki aby mogła iść na zwolnienie lekarskie? Czy
> czasie zwolnienia lekarskiego trzeba też opłacać składki? Jak jest z

witam zatrudnic żonę ,nie wiem ile trzeba zeby pójśc na zwolnienie ale pół
roku zeby dostawac urlop macierzysnki i wychowawczy-płatny.
jestem za ,państwo okrada nas na kazdym kroku i kupuje nowe samochody a
uczciwy człowiek nie jest w stanie sie utrzymać.
p.

6. Data: 2003-08-24 18:15:50

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana"
> uczciwy człowiek nie jest w stanie sie utrzymać.

Sugerujesz że Ci, którzy są w stanie się utrzymać są nieuczciwi?
Asia

7. Data: 2003-08-24 19:01:37

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "pamana"
>
> Sugerujesz że Ci, którzy są w stanie się utrzymać są nieuczciwi?
> --
> witam
jesli tak to odebrałaś to przepraszam nie chciałam nikogo urazic,sama byłam
w podobnej sytuacji,
p.

8. Data: 2003-08-24 19:43:25

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jestem za ,państwo okrada nas na kazdym kroku i kupuje nowe samochody a
> uczciwy człowiek nie jest w stanie sie utrzymać.

Czyli wynika z tego, że uczciwy człowiek, który kantuje ZUS (i wszystkich
składkowiczów) bo uznał, że nie może się utrzymać, może się nadal z czystym
sumieniem uważać za uczciwego człowieka?

boniedydy zaciekawiona

9. Data: 2003-08-24 20:03:07

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@w...pl> skrev i meddelandet
>państwo okrada nas na kazdym kroku i kupuje nowe samochody

PANSTWO???????????????????????????

> uczciwy człowiek nie jest w stanie sie utrzymać.

Naprawde?????????????? Kazdy???????????????

A.

10. Data: 2003-08-24 20:18:48

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> boniedydy zaciekawiona
>
> moim zdaniem nie może się uważać za uczciwego człowieka :)) proste albo
się nim jest albo nie jest
Poza tym to nie Państwo kantuje ludzi tylko włąsni etakie jednostki ja ta
osoba, która napisała ten post, gdyby nie było takich ludzi którzy w myśl :
" państwo mi coś zabiera, to ja panstwu takze zabiorę " nie byłoby w Polsce
korupcji łapówkarstwa i całego bajzlu z tym zwiazanego)
Trzeba też zauważyć ze panstwo w tym wypadku oszukują dwie osobt tzn. ten
kto rejestruje w en sposób kogoś i ten kto się godzi na takie
zarejestrowanie

Z drugiej strony przez takie postępowanie występują takie sytuacje jak
opisała tweety

Pozdrawiam

Czarownica ( nowa na tej grupie )

tak na poprawienie nastroju