Re: Cięcie wiśni.

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Cięcie wiśni.
Date: Thu, 9 Jul 2015 23:10:35 +0200

Pan Jacek napisał:

> Kolega tak zrobił i jak nie jadł czereśni, tak nie je. Szpaki opędzlują
> wszystko i instalacja budki nie dała nic. Chłop żałuje, że założył
> budkę, bo nic to nie dało, a sumienie mu nie pozwala, żeby ją zlikwidować.

No to stratny nie jest, bo sytuacja na odcinku zaopatrznia w czereśnie
nie uległa zmianie. Eksmitować więc nie ma po co. Lepiej zrobi, jak
tych drzew jeszcze trochę w pobliżu dosadzi, by poprawić koeficjent
ptasio-owocowy. Z tym że na to oczywiście potrzeba czasu więcej, niż
na wychowanie młodych szpacząt.

> Ja się szpakami nie przejmuję, bo czereśni nie mam, a moich wiśni
> (za bardzo) nie objadają. Już więcej szkody robią gołębie, które
> nie wiedzieć czemu gustują w wiśniach.

Zawsze można ogórki. Nawet gołąb nie tknie.

Jarek

--
Jedni wolą ogórki, drudzy ogrodnika córki.