Ciekawa pozycja książkowa....

1. Data: 2009-06-12 13:52:22

Temat: Ciekawa pozycja książkowa....
Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pierwszy rzut oka ciekawa pozycja książkowa.

Joanna Rokgruik - Jak dbać o zdrowie wątroby i pęcherzyka żółciowego
http://torrenty.org/torrent/373684

Do tego należałoby jeszce napisac książkę pod tytułem

"Jak dbać o zdrowie nerek".

P.S. Z tego co pamiętam to w temacie nerek mocno siedział Krzystof (Suzuki
Kokushu - tak z ciekawości skąd ten "Japoński nick" ?) - który mówił o
sobie:

http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/msg/e9
d326abb465b94d?hl=pl

" [...] Jestem patomorfologiem, jeśli oczekujesz pomocy w diagnostyce chorób
nerek, także innej urologicznej to służę pomocą. Jak Ci nefrolodzy ukłują
nerkę gdzieś w Małopolsce, to trafi do mnie. [...]".

Czu może wypowie się w temacie nerek, jak o nie dbac i co robić aby służyły
jak najdłużej.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

2. Data: 2009-06-12 19:32:46

Temat: Re: Ciekawa pozycja książkowa....
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Jun 2009 15:52:22 +0200, Endriu wrote:

> [...]
> nerkę gdzieś w Małopolsce, to trafi do mnie. [...]".
>
> Czu może wypowie się w temacie nerek, jak o nie dbac i co robić aby służyły

Przepraszam Krzysztofa, że się wcinam, ale patomorfolog nie zajmuje się
żywymi, funkcjonującymi nerkami, tylko tymi, które zostały wycięte,
pobrane, zbioptowane, albo zsekcjonowane. Nerkami u żywych ludzi zajmuje
się nefrolog.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

3. Data: 2009-06-12 20:50:40

Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żywymi, funkcjonującymi nerkami, tylko tymi, które zostały wycięte,
> pobrane, zbioptowane, albo zsekcjonowane. Nerkami u żywych ludzi zajmuje

P.S. A tak Marku z całkiem innej beczki.

Nie chciało by ci się rzucić okiem na tekst w języku angielskim, który jest
odwołaniem pewnego lekarza do czegoś w rodzaju jakiejś Izby Lekarskiej w GB
?.
Chciałbym choćby pobieżnie dowiedzieć się o co idzie w pewnym sporze,
prawdopodobnie z rodziną nieżyjącego już pacjenta/- tki.
Teks jest w języku angielskim - trochę przydługawy - 5 stron.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

4. Data: 2009-06-12 21:07:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Jun 2009 22:50:40 +0200, Endriu wrote:

> Nie chciało by ci się rzucić okiem na tekst w języku angielskim, który jest
> odwołaniem pewnego lekarza do czegoś w rodzaju jakiejś Izby Lekarskiej w GB
[...]

Nie wiem. O tym mogę ewentualnie pogadać na priv.

m.

5. Data: 2009-06-13 05:49:23

Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wiem. O tym mogę ewentualnie pogadać na priv.

Oczywiście - w grę wchodzi tylko priv.

P.S.Jeżeli miałbyś ochotę to podaj mail'a.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

6. Data: 2009-06-13 06:48:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> P.S.Jeżeli miałbyś ochotę to podaj mail'a.

W sygnaturce jest :D

m.

7. Data: 2009-06-14 11:22:16

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> [...]
> żywymi, funkcjonującymi nerkami, tylko tymi, które zostały wycięte,
> pobrane, zbioptowane, albo zsekcjonowane. Nerkami u żywych ludzi zajmuje

ale patomorfolog zajmuje sie tez niewycietymi narzadami. nie wiem, czy sie
robi biopsje nerek (pewnie tak), ale robi sie np. biopsje watroby, tarczycy,
piersi, bez wycinania ich.

8. Data: 2009-06-14 11:30:15

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jun 2009 11:22:16 +0000 (UTC), b...@g...pl wrote:

> ale patomorfolog zajmuje sie tez niewycietymi narzadami. nie wiem, czy sie
> robi biopsje nerek (pewnie tak), ale robi sie np. biopsje watroby, tarczycy,
> piersi, bez wycinania ich.

Napisałem przecie - zbioptowane :)

m.

9. Data: 2009-06-14 13:33:59

Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Napisałem przecie - zbioptowane :)

no to mi sie okulistyka klania, bo nie doczytalam:)

zaćma
,,,renomowany,sprawdzony akupunkturzysta,,,
problem alkoholizmu
Colonix
Do Maji