Ciekawe zaburzenia widzenia

1. Data: 2005-02-14 23:58:48

Temat: Ciekawe zaburzenia widzenia
Od: "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie, skierowane głównie do okulistów bądz neurologów.
Zaobserwowałem u siebie zabrzenia widzenia "koloru" czarnego - więc czerni
(tam, gdzie nie dochodzi światło). Są one widocznie zwłaszcza podczas nocy,
ale w dzień zacienione miejsca też są zaburzone. Zaburzenia polega na
"śnierzeniu" obrazu - najpodobniejsze jest to do telewizora ustawoinego na
"pusty" kanał, z tym, że śnierzy na biało na czarnym tle. Wcześniej nie
zwracałem na to uwagi, bo to jest dla mnie normalne i mam to od urodzenia. Z
widzeniem nie mam żadnych problemów (biały często widzę jako lekko (bardzo
lekko) żółtawy). Mam 18 lat. Chciałbym poradę, co to może być, gdzie znaleść
głębsze informacje oraz gdzie się z tym udać (czego to mogą być obiawy).
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

--
Jarosław Grzyb <grzybu123[at]o2.pl>

2. Data: 2005-02-15 15:04:23

Temat: Re: Ciekawe zaburzenia widzenia
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znaleść
> głębsze informacje oraz gdzie się z tym udać (czego to mogą być obiawy).

proponuje udac sie do okulisty.

pozdr.

casus

3. Data: 2005-02-15 16:54:39

Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje udac sie do okulisty.
>
> pozdr.
>
> casus

Ja bym proponowal raczej do neurologa . Mialem dokladnie to samo ,wiec
udalem sie do neurologa ktory skierowal mnie na szereg badan po ktorych
wykryto u mnie pewne nieprawidlowosci.
Po przepisaniu pewnych lekow, objawy tego typu minely po kilkunastu
miesiacach.
pozdro

4. Data: 2005-02-15 19:33:34

Od: "Jarosław Grzyb" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malak" <m...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wykryto u mnie pewne nieprawidlowosci.
> Po przepisaniu pewnych lekow, objawy tego typu minely po kilkunastu

Też miałeś od urodzenia, czy nabyte ?? Przy okazji czy należy to leczyć, czy
grozi coś nie leczenie tego ?

--
Jarosław Grzyb <grzybu123[at]o2.pl>
Zapraszam na http://octopian.webkonto.us

5. Data: 2005-02-15 19:37:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykryto u mnie pewne nieprawidlowosci.
> Po przepisaniu pewnych lekow, objawy tego typu minely po kilkunastu

bardzo czesto neurolog prosi najpierw o wykluczenie przyczyn okulistycznych,
stad generalnie najpierw ta konsultacja. W przypadku negatywnych badan
okulistycznych oczywiscie wskazane badanie neurologiczne. Pomijam, ze idac
do neurologa dobrze jest miec zbadane dno oka ( pomimo tego, ze neurolodzy
potrafia bardzo dobrze sobie go sami zbadac ) oraz badanie pola widzenia -
moze to pomoc neurologowi.

casus

6. Data: 2005-02-15 21:28:33

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malak wrote:
> [...]
> wykryto u mnie pewne nieprawidlowosci.
> Po przepisaniu pewnych lekow, objawy tego typu minely po kilkunastu

a jaka byla przyczyna, jesli mozna spytac?

7. Data: 2005-02-16 12:51:16

Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sdh napisał(a):

> a jaka byla przyczyna, jesli mozna spytac?

Podraznienie mozgu wynikajace albo z udezrenia w glowe albo wirusowo(w
moim przypadku przebyte zapalenie opon mozgowych).

8. Data: 2005-02-16 12:55:00

Od: Malak <m...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Grzyb napisał(a):
> Użytkownik "Malak" <m...@w...to.wp.pl> napisał w wiadomości

> Też miałeś od urodzenia, czy nabyte ?? Przy okazji czy należy to leczyć, czy
> [...]

U mnie sie zaczelo jakies 1,5 roku temu i niedawno zaczelo sie
uspokajac.teraz jest juz ok.Lekarz powiedzial ze nie nalezy sie tym
przejmowac ale warto podjac leczenie gdyz moga sie pojawic jeszce inne
tego objawy.U mnie pojawily sie rowniez zaburzenia sluchu a przez to
wszystko depresja.pozdro

Ostre przyprawy a zdrowie
alergia?
POMOCY! Przewlekły ból brzucha - biegunka
Bialy nalot w przełyku
Coś na powiece