Re: Ciekawostka

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.socjologia
Subject: Re: Ciekawostka
Date: Mon, 23 Jul 2007 13:03:31 +0200

Użytkownik "Gawron" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:f81vj3$imn$1@news.onet.pl...
> Gawron<s...@l...po>
>
> [...]
> [...]
>
> Sporo niedociągnięć w tłumaczeniu tego tekstu. M.in. tutaj:
>
> Jest: 'specyficzne'. Powinno być: 'konkretne'
>
> Gawr.

Widzę w tej analizie jeden zasadniczy błąd.
Własnie sobie ostatnio zrobiłem mały eksperyment na naszej grupie -psp-
przechodząc z roli a.d. w l.o. który mi to jasno wykazał:
bez "artystów dyskusji" nie byłoby wystarczającego ruchu na grupach a więc i
okazji do zadawania pytań [kto zadaje pytanie w miejscu gdzie nie ma ruchu
dającego prawdopodobieństwo uzyskania odpowiedzi?!] a więc i bez nich
["artystów dyskusji"] nie mieliby okazji [i motywacji] działać eksperci
"ludzie odpowiedzi" ;)

Ot taki klucz do reinterpretacji powyzszych wyników badań ustalania
hierarchii ważności w grupie ;)

To jak z pytaniem o rolę "artystycznego szumu" robionego przez polityków
-bez nich nie byliby do TV wzywani eksperci do wyjaśniania "o co biega" ;P