Ciekawostka

1. Data: 2003-06-10 12:06:49

Temat: Ciekawostka
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Wkrótce będzie możliwe genetyczne dziecko dwóch mężczyzn albo dwóch kobiet:

http://polityka.onet.pl/162,1122155,1,0,artykul.html

2. Data: 2003-06-10 13:14:33

Temat: Re: Ciekawostka
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Wkrótce będzie możliwe genetyczne dziecko dwóch mężczyzn albo dwóch
kobiet:

> http://polityka.onet.pl/162,1122155,1,0,artykul.html
>
> --
Chcesz rozpętać burze?

Magda

3. Data: 2003-06-10 13:35:45

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Wkrótce będzie możliwe genetyczne dziecko dwóch mężczyzn albo dwóch
kobiet:

> http://polityka.onet.pl/162,1122155,1,0,artykul.html

szczególnie ciekawe jest sformułowanie
"komórki rozrodcze samoczynnie staną się jajeczkami, jeśli nie zostaną
poddane sygnałom i "obróbce" męskich jąder, które przekształcają je w
plemniki"
;-))))

Qwax

4. Data: 2003-06-10 15:17:12

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Jun 2003 15:14:33 +0200 I had a dream that Mrowka <m...@w...pl> wrote:
>Chcesz rozpętać burze?

A ciekawe, czemu kilka bardzo podobnych postów, tylko że z linkami
do stron o feminiźmie tudzież pokrewnych zjawiskach, nie zostały
opieprzone, a mnie się oskarża o "burzenie"...

Ale wiem, to pewnie jest to słynne równouprawnienie ;-)

5. Data: 2003-06-10 21:01:07

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opieprzone, a mnie się oskarża o "burzenie"...
>
> Ale wiem, to pewnie jest to słynne równouprawnienie ;-)

Grzegorz, mój profesor od nauk politycznych mawiał, że równouprawnienie
będzie wtedy, jak dodatkowo kobietom siusiaki wyrosną, a chłopom zrobią się
;-)
Dorota

6. Data: 2003-06-10 22:46:36

Temat: Re: Ciekawostka [ot]
Od: "Adam Kiezun" <a...@g...net.remove> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz, mój profesor od nauk politycznych mawiał, że równouprawnienie
> będzie wtedy, jak dodatkowo kobietom siusiaki wyrosną, a chłopom zrobią się
> ;-)

coz, z nauk politycznych moze i profesor, ale z logiki byl raczej kiepski.
mylenie pojec rownouprawnienia i identycznosci to zwyczajny blad rozumowania.

pozdrawiam
a.

7. Data: 2003-06-11 00:36:26

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dorota*** <d...@o...pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

> Grzegorz, mój profesor od nauk politycznych mawiał, że
> równouprawnienie będzie wtedy, jak dodatkowo kobietom siusiaki
> wyrosną, a chłopom zrobią się ..... ;-)

Wtedy każdy wybierze masturbację górnym narządem dolnego - niż
dylematy z partnerem :]
Albo zaczną robić swoiste 69 narządów :]

A Hitler był pewnie i tak OK :PPPPPPPPPP

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

8. Data: 2003-06-11 09:23:28

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@U...pl>
mówi:

>Wprąciłem się, gdyż Dorota*** <d...@o...pl> i te mądrości wymagają
>stanowczej erekcji:

>Wtedy każdy wybierze masturbację górnym narządem dolnego - niż
>dylematy z partnerem :]

Mnie się przypomina pewna powieść Koonza - i wcale tam tak zabawnie nie
było. :)

Agnieszka (są tu jacyś fani Koonza? Bo sobie tytułu nie kojarzę)
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

Pomóżcie
Co się dzieje - wycina mi posty z dyskusji
Antoni Zięba - Przed Referendum
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
rozwód