Ciemna Strona

1. Data: 2005-08-10 19:42:29

Temat: Ciemna Strona
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś z Grupowiczów doświadczył czegoś w stylu Ciemnej Strony?
Chodzi o nadzwyczajną koncentrację i wyzwolenie ukrytego potencjału pod
wpływem negatywnych emocji, takich jak gniew czy nienawiść

2. Data: 2005-08-10 19:53:15

Temat: Re: Ciemna Strona
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
> Czy ktoś z Grupowiczów doświadczył czegoś w stylu Ciemnej Strony?

ja raz poznalam ciemna strone mocy.

3. Data: 2005-08-10 20:20:29

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Grupowiczów doświadczył czegoś w stylu Ciemnej Strony?
> Chodzi o nadzwyczajną koncentrację i wyzwolenie ukrytego potencjału pod
> wpływem negatywnych emocji, takich jak gniew czy nienawiść

Niekoniecznie ciemna, ktoś mógł akurat dostać białej gorączki albo
zostać trafionym przez jasny szlag.

4. Data: 2005-08-10 20:21:33

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Grupowiczów doświadczył czegoś w stylu Ciemnej Strony?
> Chodzi o nadzwyczajną koncentrację i wyzwolenie ukrytego potencjału
> pod wpływem negatywnych emocji, takich jak gniew czy nienawiść

Niekoniecznie ciemnej, ktoś mógł akurat dostać białej gorączki albo
zostać trafionym przez jasny szlag.

5. Data: 2005-08-10 20:58:25

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja raz poznalam ciemna strone mocy.

I jak było? Jak z powrotem?

6. Data: 2005-08-11 08:12:04

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> ja raz poznalam ciemna strone mocy.

Nie Ty jeden. Sporo ludzi wydziało sage gwiezdych wojen.

7. Data: 2005-08-11 13:48:20

Od: Olek Olowski <o...@t...pll> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:

> [...]
> Chodzi o nadzwyczajną koncentrację i wyzwolenie ukrytego potencjału pod
> wpływem negatywnych emocji, takich jak gniew czy nienawiść

jest wiele technik medytacji z ktorych uzywam jednej (modyfikacje
Vipassanai) stan w ktorym sie znajduje jest przeciwienstwem tego o czym
piszesz.
byc moze calkowita koncentracja na np wyzwolonej zlosci lub negatywnych
uczuciach moze doprowadzic do poznania jednego z etapow doskonalego zla.

mysle (teoria) iz zle rozumiesz pewne pojecia...
nie wyzwolisz milosci podczas medytacji tak jak nie wyzwolisz
nienawisci, i tak naprawde ani jedno ani drugie nie ma nic wspolnego z
dobrem czy zlem.

poznajac doskonale zlo poprzez medytacje wcale nie musisz wyzwalac jej
poprzez emocje. doskonale zlo bedzie bardzo podobne do doskonalego dobra.

8. Data: 2005-08-11 18:28:31

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olek Olowski" <o...@t...pll> napisał w wiadomości
> [...]
>
> poznajac doskonale zlo poprzez medytacje wcale nie musisz wyzwalac jej
> poprzez emocje. doskonale zlo bedzie bardzo podobne do doskonalego dobra.

Tak, ale mnie nie chodzi o medytację, która jest trudna, szczególnie gdy nie
można znaleźć cichego azylu
Trudno jest się wyciszyć, gdy się żyje na szybkich obrotach
Chodzi o inny sposób, który nie wymaga wyciszenia, uspokojenia, samokontroli

9. Data: 2005-08-11 21:32:48

Od: Olek Olowski <o...@t...pll> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:
> [...]
> Trudno jest się wyciszyć, gdy się żyje na szybkich obrotach
> Chodzi o inny sposób, który nie wymaga wyciszenia, uspokojenia, samokontroli

pisales:

...Chodzi o nadzwyczajną koncentrację...

a jak niby chcesz sie nadzwyczajnie skoncentrowac "...gdy się żyje na
szybkich obrotach..."

mowisz tak jakbys zyl 24/h na szybkich obrotach...

pozatym, jesli mozna wiedziec po co chcesz generowac takie emocje???

10. Data: 2005-08-12 21:24:23

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi o nadzwyczajną koncentrację i wyzwolenie ukrytego potencjału pod
> wpływem negatywnych emocji, takich jak gniew czy nienawiść

chyba wiem o co ci chodzi...

to pomaga mi rozwiazywac problemy w tradycyjny sposob - ale potrafie zrobic
sie taki ZLY tylko gdy sie cos uzbiera i wykipi... ale to cos innego niz
atak szalu... bo jestem calkowicie opanowany - ale znikaja wszelkie
zachamowania... jest tylko chec zemsty z nieskonczona nawiazka lub chec
zniszczenia... to taki ciekawy stan w ktorym czlowiek nie ma zachamowan
wypatroszyc zywcem drugiego...

ghostrider

dostałes kiedys w morde?
natręctwo
Fajna strona
Porod rodzinny [OT?]
Re: Emocje negatywne i pozytywne sa niebezpieczne ?