Ciemnienie gornej powieki

1. Data: 2003-08-26 09:33:52

Temat: Ciemnienie gornej powieki
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylam, ze ciemnieje mi skora gornych powiek od strony nosa. Moze to
banalne, ale chyba watroba wywoluje zmiany zabarawienia skory, a ja jestem
na dlugiej kuracji roznymi lekami m.in. obnizajacymi cisnienie i boje sie,
ze to wlasnie to.
Jezeli tak, czy sa jakies ziolowe leki chroniace watrobe przed skutkami
zazywania lekow?
Pozdrawiam
Roma

2. Data: 2003-08-27 08:07:04

Temat: Re: Ciemnienie gornej powieki
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roma" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ze to wlasnie to.
> Jezeli tak, czy sa jakies ziolowe leki chroniace watrobe przed skutkami

Niech ktos chociaz powie, ze to glupie lub ze mam napisac na" urode", gdzie
poleca mi uzywanie jasniejszego cienia do powiek, lub korektora;-) Chociaz
mnie matrwi zdrowie..
Jak ponizej

3. Data: 2003-08-27 14:12:45

Od: "KA-RAM-BA" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdzie
| poleca mi uzywanie jasniejszego cienia do powiek, lub korektora;-) Chociaz

Ja Ci tego nie napiszę. :-)
Moja żona też ma takie zaciemnienia ale to od zawsze. Nie wiem czy to
choroba ale po tym co napisałaś to chyba wyślę ją do jakiegoś lekarza
A tak poważnie to też bym chciał się na ten temat troszkę dowiedzieć, bo
troszkę się przeraziłem, Wkońcu zdrowie to to o co powinniśmy dbać. Więc
proszę o odpowiedzi mnie i koleżance. Z góry dzięki

KA-RAM-BA

4. Data: 2003-08-27 17:42:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdzie
> poleca mi uzywanie jasniejszego cienia do powiek, lub korektora;-) Chociaz

Tak. popros lekarza rodzinnego o sprawdzenie markerow watrobowych,
ciemnienie skory powiek moze miec zwiazek z watroba, jak rowniez z roznego
rodzaju uzywanymi lekami. W mojej dzialce jest to objaw, przyczyna jest
gdzies indziej - do diagnostyki odsylam do lek. rodzinnego, ktory ewent.
kieruje do innych specjalistow.

pozdr

casus
spec. ch. oczu

5. Data: 2003-08-28 06:21:47

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>sprawdzenie markerow watrobowych,

Na czym to badanie polega?Czy kazda przychodnia jest w stanie je wykonac?

> ciemnienie skory powiek moze miec zwiazek z watroba, jak rowniez z roznego
> rodzaju uzywanymi lekami.

Obecnie zazywam bioxetin, accupro'10 + samowolnie;-) witaminy

W mojej dzialce jest to objaw, przyczyna jest
> gdzies indziej - do diagnostyki odsylam do lek. rodzinnego, ktory ewent.
> kieruje do innych specjalistow.
>
> pozdr

rowniez pozdrawiam
Roma

6. Data: 2003-08-28 13:43:20

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na czym to badanie polega?Czy kazda przychodnia jest w stanie je wykonac?

Kazdy lekarz rodzinny moze skierowac - to badanie z krwi, wiec wskaze Ci
laboratorium, z ktorym ma umowe.

> Obecnie zazywam bioxetin, accupro'10 + samowolnie;-) witaminy

To dla mnie stricte nie jest potrzebna informacja i na to Ci nie odpowiem,
bo nie wiem, czy akuratnie z tych lekow. Musisz udac sie na badanie.

> Roma
casus
spec. ch. oczu

7. Data: 2003-08-28 19:32:55

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kazdy lekarz rodzinny moze skierowac - to badanie z krwi, wiec wskaze Ci
> laboratorium, z ktorym ma umowe.

Na wizyte u lekarza nie mam czasu, zadzwonie rano do laboratorium (skoro to
badanie z krwi) i zapytam czy to robia -zaoszczedze troche czasu, a cena
takiego badania pewno jest znosna.

> roznego

> To dla mnie stricte nie jest potrzebna informacja i na to Ci nie odpowiem,
> bo nie wiem, czy akuratnie z tych lekow. Musisz udac sie na badanie.

Sorry, Ty moze nie wiesz, ale moze jest ktos kto wie wiecej niz my;-) lub
sam tego doswiadczyl
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje
Roma

8. Data: 2003-08-29 06:21:15

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. popros lekarza rodzinnego o sprawdzenie markerow watrobowych

Dla tych ktorzy, jak ja nie wiedzieli co to jest
http://www.gazetacz.com.pl/index.php?msg=476&issue=3
5
Dzwonilam do lab. kompletne badanie(z krwi zylnej) kosztuje 9zl, wynik tego
samego dnia
Roma

> casus
> spec. ch. oczu