Ciemnooka blondynka?

1. Data: 2008-03-11 14:06:02

Temat: Ciemnooka blondynka?
Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś może mnie powiedzieć, czy istnieje taka możliwość
fenotypowa, żeby osobnik posiadał włosy blond i ciemne oczy?

Pozdrawiam.

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

2. Data: 2008-03-11 16:45:06

Temat: Re: Ciemnooka blondynka?
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 11 Mar 2008 15:06:02 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jarosław Grzyb, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Witam, czy ktoś może mnie powiedzieć, czy istnieje taka możliwość
> fenotypowa, żeby osobnik posiadał włosy blond i ciemne oczy?

Znalam chlopaka ktory tak wlasnie wygladal, a obecnie mam syna ktory ma
wlosy ciemnoblond, jasna karnacje a oczy jak wegielki :)
I nie ma zadnego zwiazku z tamtym moim znajomym :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2008-03-12 10:28:47

Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej istnieje taka mozliwosc fenotypowa i prezentuje sie bardzo
ciekawie...;-)

4. Data: 2008-03-19 21:13:23

Od: maya1st <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Grzyb pisze:
> Witam, czy ktoś może mnie powiedzieć, czy istnieje taka możliwość
> fenotypowa, żeby osobnik posiadał włosy blond i ciemne oczy?

Ja posiadam włosy blond, jasną karnację i ciemne oczy. Nie brązowe, ale
takie granatowe, zależnie od oświetlenia wpadające w stalowoszary kolor.
M.

5. Data: 2008-03-21 15:32:11

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maya1st" <m...@w...pl> wrote in message

> Ja posiadam włosy blond, jasną karnację i ciemne oczy. Nie brązowe, ale
> takie granatowe, zależnie od oświetlenia wpadające w stalowoszary kolor.
> M.

Pozazdrościć :) Mógłbym poprosić o zdjęcie z czystej ciekawości, bo naprawdę
NIGDY nie spotkałem osoby, która by miałą nie farbowane wtedy włosy...

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

6. Data: 2008-03-22 00:04:43

Od: maya1st <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Grzyb pisze:

> Pozazdrościć :) Mógłbym poprosić o zdjęcie z czystej ciekawości, bo
> naprawdę NIGDY nie spotkałem osoby, która by miałą nie farbowane wtedy
> włosy...

Zdjęcie? ;>

Myślę, że samo zestawienie koloru oczu z włosami wystarczy. ;) Z punktu
widzenia cała reszta nieistotna, więc...
Kolor włosów też różnie wygląda, zależnie od oświetlenia. Ale farbowane
nie są.
http://img229.imageshack.us/img229/8495/aliaoczy2jf5
.jpg
http://img80.imageshack.us/img80/4109/aliaoczy1jw0.j
pg

M.

7. Data: 2008-03-22 14:46:10

Od: maya1st <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya1st pisze:

> [...]
> widzenia cała reszta nieistotna, więc...
> Kolor włosów też różnie wygląda, zależnie od oświetlenia. Ale farbowane

O, znalazłam zdjęcie, które najlepiej oddaje mój naturalny kolor oczu,
włosów i karnacji.
http://img145.imageshack.us/img145/7008/aliaoczy4vs0
.jpg

M.

8. Data: 2008-03-22 22:04:07

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.jpg
pg

> O, znalazłam zdjęcie, które najlepiej oddaje mój naturalny kolor oczu,
> [...]

Podziękował :)

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

Glukozamina - ma to sens?
Czym smarowac nos po "smarkaniu" ?
przeziebiona krew?
Chrypka u dziecka 3 letniego od dłuższego czasu. Laryngolog, alergolog Wrocław - kogo polecacie?
Czy włączona telefon kom. może powodować ..