Re: Cipomóżdże.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 10 Jun 2017 19:18:22 -0700 (PDT)
Subject: Re: Cipomóżdże.
From: j...@o...pl

W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 09:02:16 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
.pl...

> Tylko że byli/są ludźmi.
> Tak jak najlepsze ustawy czy przepisy padają na pysk podczas realizacji -
> bo realizują je ludzie.

> Zrobić z ludzi anioły?
> Bardzo proste... Jedna porządna bomba.

unicestwienie ciala to okrucienstwo, ktore nic nie da.
przeciez dobrze o tym wiesz.
z ludzi aniolow? i owszem.
zawsze, zawsze bede mial taka nadzieje.
abysmy byli tak dobrzy, ja Aniolowie.

temu wydaje sie, ze Milosc najwazniejsza;
zreszta tez Swiety czlowiek o tym pisal.
dla mnie wydawalo sie, przez iles lat,
az do dzis, ze Dobroc najwazniejsza.
ale pamietam dziecinstwo, kiedy nie moglem uwierzyc.
takie najnizsze stadium bycia.
zawsze, zawsze pokladalem nadzieje w nadziei.
i to ona, tak naprawde, zawsze jest najwazniejsza.

mowia, ze umiera ostatnia. ogolnie to moze
i prawde mowia. AlE NADZIEJA nigby nie umiera;
bez niej Dobroc i Milosc nie istnieje,

dlatego nigdy, przenigdy nie pozwle, abyscie odebrali ja kiedykolwiek
diablom
demonom
zlym ludziom.

dlaczego?