Re: Cipomóżdże.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 11 Jun 2017 16:12:25 -0700 (PDT)
<4...@g...com>
<5938f5e9$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<593d8029$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Cipomóżdże.
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 19:38:51 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nie chodzi mi o to, że jesteś dzieckiem, lecz że myślisz tylko i wyłącznie
> życzeniowo - jak dziecko.

mam do tego prawo, iksekus.

> Tymczasem groźba rozpadu sojuszu z Polską to dla
> USA tragedia rzędu opadnięcia liścia z drzewa w środku lata.
> Liści mają dostatek.

ikselkus, nie wiem, czy Swiadomie, czy nieswiadomie
zawezasz sytuacje do rozpadu sojuszu z Polska.
w przypadku braku reakcji przez Stany Zjednoczone
na napasc przez Rosje czy Chiny na ktorekolwiek
z panstw natowskich rozpadnie im sie _caly_ sojusz.
to wie kazdy, a juz szczegolnie Rosja i USA.

niekoniecznie. nawet brak zbrojnej reakcji na rosyjska agresje
na ktorykolwiek z krajow nadbaltyckich mialby ogromne konsekwencje.
wiec to porownanie do listkow na drzewie jest tu calkiem
nieuprawnione, moim skromnym zdaniem.

> Tak samo "dobre". Dbają tylko o własny interes.
> Gospodarczy.

to tak, oczywiscie.
szkoda tylko, ze o swoj interes dbaja az tak bardzo,
ze sa zdolne do sfabrykowania dowodow i szukania np. broni
atomowej tam, gdzie jej nie ma czy napasci na kraje,
ktory zechcialby zastapic dolara duzo uczciwszym
srodkiem platniczym.

> Sterowanie gdzie?

polityka swiatowa, ikselkus.
Chiny czy Rosja wcale nie bylyby dla swiata lepsze, wprost przeciwnie.

> Gdyby _te_ sfery miały taką moc, wojen by wcale nie było, Jacku :-(

ale kazdy z narodow ma taka moc.
chocby o tym nie wiedzial.

> I te, których MY jeszcze nie znamy.
> A na pewno są.

> A Rosja na to "niemożliwe" :-|
> Co darowaliśmy ZSRR, to i Rosji musimy. W razie czego.

sytuacja sie zmienia. i jest coraz do tej z czasow obojga narodow podobna.
rosyjska agresja tylko by pozostalych slowian przeciw rosji scalila.

> A ja chcę???
> Akurat niechcenie jej i niegadanie o niej niczego nie sprawi.

niechcenie jej moze duzo sprawic. iksekus, przeciez jestes wierzaca.

> :-O
> WynikłO???
> Czemu tak bezosobowo? Samo się?

nie, ale amerykanie dbali o rozwoj gospodarczy swojej strefy wplywow.
nie mam dobrego zdania o wielu ich przywodcach,
ale wsrod przywodcow rosyjskich to mozna moze jedynie o Gorbaczowie
dosc cieplo pomyslec.
tak samo z systemami: amerykanski jest zly, ale rosyjski
jeszcze gorszy.

> Nigdy Cię nie zastanowiło, dlaczego to właśnie MY zostaliśmy w rosyjskiej?
> I kto to sprawił? I dlaczego Amerykanie przystali na ten podział? Ba, sami
> o nim tez decydowali?
> Uważasz, że to czysty przypadek? Może w Jałcie i Poczdamie komuś ołówek tak
> ciagle upadał na mapę, że w końcu głęboką krechę zrobił i już nie wypadało
> kreślić, więc z bólem serca zostawili?
> Jacku???

co mam Ci powiedziec? przeciez znow musialbym zaklac siarczyscie,
zeby dobitnie okreslic postepowanie sojusznikow.
a dzis klac nie mam ochoty:)

> Tak. Zwłaszcza że w ten dobrobyt popadł najeźdźca Polski i Europy, który
> miał być ukarany, a nie nagradzany!

> Rosji? W sumie to nawet mniej, niż Europie, która jej nas bardzo tanio
> sprzedała.
> Ktoś tanio sprzedaje, to żal nie kupić.

zwlaszcza, jak sprzedaje nie swoje.
a ten kto wowczas kupuje, to nie paser czasami?
a w tym przypadku nawet taki, ktory silowo przywlaszcza sobie przywilej
kupna po niemalze dowolnie niskiej cenie.

> Ja mam maj właściwszą - dobro mojej Ojczyzny.

wiekszosc z nas ma to na mysli.

> No nie :-)))

alez tak, tak :)))
tylko trzeba uwierzyc;)
mam opracowany taki dokument,
o ktorym Ci tu juz wspominalem.
systematycznie, od roku moze czy jakos tak,
wprowadzane sa w zycie poszczegolne jego postulaty.
i tak wlasnie dziala Duch Swiety
Istot Dobrej Woli.

> Aha. Pewnie przez internet.
> To wytłumacz to może np. Izraelowi i Palestynie.

nie wymagaj ode mnie ikselkus natychmiastowego rozwiazania problemow,
z ktorymi ludzkosc od setek lat sie zmaga.
mam co prawda od kilku lat opracowana kwestie izraelska,
jednak tylko w glowie, bo nigdzie jej nie zapisywalem,
ale wymaga to poswiecen od narodow.
a wiesz, jak narody chetne sa do poswiecen.
poza tym musialbym bardziej zapoznac sie
z cala sytuacja i pragnieniami obu stron.
moze jednak i na to przyjdzie kiedys czas.

> Niestety, jeśli będzie, to właśnie u nas.
> I nie gniewam się. Nie wiem, dlaczego myślisz, że świadomość nieuchronności
> nieszczęść wynika z pragnienia ich.
> Uważasz, że brak tej świadomości jest lepszy?

jesli wbijesz sobie do glowy te nieuchronnosc,
to jakbys ja tym potegowala. nie znaczy, ze determinujesz,
ale lepiej tak nie myslec.

> Niestety, Jacku, historia mówi coś innego. Nie bez powodu uczą się jej
> myślący ludzie.

wiem, iksekus.
nawet w statucie organizacji mam zapisana osobe w zarzadzie
pod tym wlasnie katem patrzaca na biezaca polityke panstwa.
takze swiata.

jacek