Re: Cipomóżdże.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 14 Jun 2017 18:48:56 -0700 (PDT)
<593d8278$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Cipomóżdże.
From: j...@o...pl

W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 19:48:42 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
ps.com...

> Jestem asertywna.

kazdy z nas w pewnym stopniu jest. nawet Pan Jezus.

> Nie chodzi o to, że muszą pracować - praca to przywilej człowieka
> uczciwego.
> Chodzi o to, że aby szanować siebie, powinno się szanować swoją
> pracę. Nikt Cię nie uszanuje bez tego wszystkiego łącznie.

praca powinna byc przyjemnoscia.
dopiero pozniej przywilejem.
tak przynajmniej jest wsrod Aniolow.
i dopiero wowczas jest to uczciwe.

> Z gruntu sobie zaprzeczasz. Żeby pomyśleć o sobie, że oszukuje, musiałaby
> mieć opory i refleksje. Człowiek mający opory i refleksje nie jest zdolny
> oszukiwać.
> A ona - oszukuje.
> I wcale nie myśli, że Ty wiesz. Myśli, że jesteś głupi, więc dlatego można
> Cię oszukiwać. Żadnych innych refleksji się nie spodziewaj.

podalem tylko przyklad. przeciez nie moge wyzwolic sie sam od siebie.
to jest naprawde normalne. i naprawde jesli cos tkwi w tobie tak gleboko
zapisane, jak na przyklad to, ze zony nigdy sie nie opuszcza,
to mozesz wyklocac sie o wszelkie istotnosci, ale co swiete, to swiete.
tak juz jest.

> Polecam Ci przypowieść o talentach raczej.

mowisz, jakbys byla zona. co dla was znacza talenty?
chcialabys, tak naprawde, abym poszedl w administrarchow?
a moze do konca w poezje?
a moze w kosciol?

maLo macie poetow i malo tych, co nie do konca prawde o Bogu mowia?
chcesz miec jeszcze jakas cegielke i prawde ciebie zwiazujaca?

skad wogole wiesz, ze robie cos nie tak i talent swoj marnuje?

moze dzialam bardziej, niz Ci sie wyobraza.
moze nie dzialam wogole.
skad wiesz, co Bogu obiecalem?

czy wiesz, ze nie musze dotrzymac,
ale chcialbym.
czy wiesz, ze to jest zgodne z moja natura.

doprawdy ikselkus, bardzo Cie kocham.
ale nie oceniaj mnie po tym,
co w jakichs pismach napisali.

jesli juz przy tym, to dziekuje serdecznie,
ze przytoczylas przyklad o szanowaniu i talentach.
wiem, ze w trosce o mnie.

jednak nie wspominaj mi raczej o przypowiesciach,
ktore nie pochodza od Boga.

przepraszam cie bardzo,
jacek