Ciśnienie.

1. Data: 2000-08-21 10:32:56

Temat: Ciśnienie.
Od: "Bb" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moglby mi podac jakie jest prawidlowe cisnienie dla zdrowego
czlowieka? I jak to sie ma do wieku?
I czy puls tez odgrywa wazna role?
Przepraszam za banalne pytania ale dla mnie to wazne, dziekuje.

2. Data: 2000-08-21 12:37:22

Temat: Re: Ciśnienie.
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Bb" napisał(a):

> czy ktos moglby mi podac jakie jest prawidlowe cisnienie dla zdrowego
> czlowieka? I jak to sie ma do wieku?
> I czy puls tez odgrywa wazna role?
> Przepraszam za banalne pytania ale dla mnie to wazne, dziekuje.

Ciekawe co na to powiedza koledzy lekarze:

U 2 osob, jakie obadalem, jedzace w 95 % dokladnie to samo, a na dodatek oczywiscie
stosujacy Zywienie Optymalne po ponad 2 latach tego zywienia cisnienie maja rowne i
wynoszace 100/65 (w danym momencie, przy wykonywaniu podobnych czynnosci i przy
aktywnosci takiej samej).

Nie ma zadnych niekorzystnych wrazen spowodowanych niskim cisnieniem, typu zawroty,
czy niedogrzane konce, dlonie stopy.
Ciekawe dlaczego?

Za to ciekawostką jest to że tętno u tych osob jest rozne, jedna osoba ma dokladnie
60 +- 5 a druga 80 +-5.
Badania kardiologiczne nie wykazaly u drugiej osoby zadnych wad.
Pozdrawiam
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2000-08-21 12:46:24

Od: "Waldemar Thiel" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Nie ma zadnych niekorzystnych wrazen spowodowanych niskim
cisnieniem, typu zawroty, czy niedogrzane konce, dlonie stopy.
| Ciekawe dlaczego?

A jak ma sie cisnienie to 'dogrzewania koncow' ? Ja mam srednio
cisnienie 110-120/70-90, a tylko w porzadne upaly 'moje konce' sa
dogrzane ... za to w zimie jest fatalnie ? Czy jest na to jakis sposob
(oprocz rozcierania oczywiscie).

Waldek

4. Data: 2000-08-21 12:56:02

Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Thiel" napisał(a):

> [...]
> cisnienie 110-120/70-90, a tylko w porzadne upaly 'moje konce' sa
> dogrzane ... za to w zimie jest fatalnie ? Czy jest na to jakis sposob

Zacznij stosowac zywienie optymalne, tak jak my, a bedziesz mial niskie cisnienie i
dobrze odzywiony organizm.
W tej chwili masz niskie cisnienie bo organizm nie ma sily go podniesc.
Zgaduje ze twoim glownym pozywieniem sa słodkosci, chleb, pizza, hamburgery, albo
slodzona cherbata, czy inne soki.
czasem moze drób, ale na pewno nie tlusta wieprzowina.
W zyciu nie jadłeś golonki, a na mysl o pieczonym boczku cie wstrząsa :)
Moze troche przerysowalem, ale chyba nie bardzo.
To takie proste.
Zapraszam na strony www.republika.pl/ikoiko
albo na serwer newsów news.mjz.com.pl
tam dowiesz sie wiecej.
pozdrowka!
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

5. Data: 2000-08-21 13:01:18

Od: "BB" <b...@a...warszawa.mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <8nr7q2$2ops$1@etna.ahoj.pl>...

Sorry ale wydawalo mi sie ze pytanie nie jest o DO optymalna tylko o
parametry cisnienia, no ale coz ja nie-lekarz moge o tym wiedziec
BB

6. Data: 2000-08-21 17:31:50

Od: Jacek <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

BB wrote:

> [...]
> Sorry ale wydawalo mi sie ze pytanie nie jest o DO optymalna tylko o
> parametry cisnienia, no ale coz ja nie-lekarz moge o tym wiedziec
A co ja o tym jako nie-lekarz wiem? ;))))
tak sobie powiedzialem, aby byl kontrast do tego co za chwile moze ktos
cos napisze.
Poza tym nadcisnieniowcy moze chca wiedziec, jak skutecznie i tanio sie
wyleczyc z nadcisnienia, ktore cudowna medycyna 20 wieku uznaje za
chorobe nieuleczalna.
Pozdrowka.
Jacek
A tak przy okazji to 100/65 jest jak widac norma dla zdrowego czlowieka,
no chyba ze za 2 lata bede mial z reszta znajomych jeszcze nizsze. Ale
na to trzeba jeszcze troche poczekac.
A ze ksiazki pisza cos innego to znaczy ze tam nie widzieli zdrowego
czlowieka :)

7. Data: 2000-08-21 21:06:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bb napisał(a):

> czy ktos moglby mi podac jakie jest prawidlowe cisnienie dla zdrowego
> czlowieka? I jak to sie ma do wieku?
> I czy puls tez odgrywa wazna role?
> Przepraszam za banalne pytania ale dla mnie to wazne, dziekuje.

Moim zdaniem puls odgrywa ważną rolę...Mam niskie ciśnienie np: 70/90 a
puls 100, to wtedy strasznie boli mnie głowa!... Czy są jakieś proszki na
obniżenie pulsu?

Pozdrawiam
----
Kaja

8. Data: 2000-08-22 07:31:30

Od: "Bb" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co liczylam na wasza pomoc lub jakies sensowne informacje. A wy mi
wyskakujecie z DO. Co ma piernik do wiatraka.
Przeciez pytanie bylo konkretne. Jakie powinno byc prawidlowe cisnienie i
czy puls odgrywa wazna role. Bo jak napisala Kaja ma niskie cisnienie a
wysoki puls. U mnie jest podobnie czasami mam niskie lub chyba wysokie
cisnienie, a puls 92. Wowczas glowa doslownie mi peka.
Tak wiec raz jeszcze prosze czy ktos moze mi okreslic jakie cisnienie
powinien miec zdrowy czlowiek?

Bb

9. Data: 2000-08-22 13:53:00

Temat: Odp: Ciśnienie.
Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bb <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nt786$518$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> cisnienie, a puls 92. Wowczas glowa doslownie mi peka.
> Tak wiec raz jeszcze prosze czy ktos moze mi okreslic jakie cisnienie

Czy Ty nie umiesz czytać?
Jacek napisał Ci jakie ma i że jest zdrowy.

Leszek

10. Data: 2000-08-23 09:00:19

Od: "Bb" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za zlosliwosc, a czytac to ja umiem !!!
Jesli wedlug Ciebie czlowiek to szablon i wszytsko mozna do niego przylozyc
to tylko pogratulowac.
To ze jeden ma taki wynik to wcale nie znaczy ze pozostali tez musza go
miec.
Na odp. sie nie wysilaj bo juz nalazlam swietna strone o zdrowiu.

Bb

Leszek Serdyński napisał(a) w wiadomości: <8nu0cr$fe$1@h1.uw.edu.pl>...

> [...]
>napisał:8nt786$518$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

>Czy Ty nie umiesz czytać?
>Jacek napisał Ci jakie ma i że jest zdrowy.

KTO CHCE POCZYTAĆ cz. II
RSI - zespol ciesni nadgarska druga odslona
Niekontrolowane pocenie
Zapraszamy do współpracy
ALgi - japonskie krysztaly.