Ciśnienie

11. Data: 2006-07-04 12:45:40

Temat: Re: Ciśnienie
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olagor" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
news:1152016319.418998.261150@75g2000cwc.googlegroup
s.com...

GREEndestiny napisał(a):
> [...]
Myślę, że nikogo nie uraziłaś, ale pisanie bzdur, a do tego dużymi literami
jest głupotą, bo może ktoś w to uwierzyć.
Pozdrawiam Jurek M.

12. Data: 2006-07-04 17:17:52

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzę? Idź do lekarza i na przyszłość stosuj się do jego zaleceń. To,
że ciśnienie i puls unormowały się, jest wynikiem działania leku. Jego
odstawienie mogło spowodować nawrót zaburzeń.

Musisz zrozumieć, że niektóre choroby są przewlekłe. Oznacza to, że
można z nimi spokojnie żyć, pod warunkiem, że są stale prawidłowo
leczone. Stale, do końca życia.

I jeszcze jedno: nie znamy się. Nie wiem o Tobie, ani Twojej chorobie
właściwie nic. Całą sprawę musisz przedyskutować z lekarzem prowadzącym.

Pozdrawiam
Piotr

13. Data: 2006-07-05 00:29:35

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

olagor napisał(a):

> JESLI SIE KTOS LECZY NA NADCISNIENIE TO POWINIEN WIEDZIEC, ZE JEST TO
> CHOROBA NIEULECZLANA I POWINNA BYC LECZONA DO KONCA ZYCIA, NIE WOLNO
> ODSTAWIAC LEKOW SAMEMU, GDYZ PRZYCZYNA NADCISNIENIA MOZE BYC UTRWALONA
> I NIE DA SIE JEJ WYLECZYC.

Szkoda, że nie przeczytałaś. Miałam niskie ciśnienie i ten puls 124.
Zawsze mam niskie ciśnienie i wysoki puls.
Ciśnienie miałam podwyższone w zimie, bo się zdenerwowałam ( od wigili -
przez całe święta non stop miałam walenie, rumor nad głową-w mieszkaniu
piętro wyżej).

--
Kaja

14. Data: 2006-07-05 00:34:19

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

olagor napisał(a):

> DUZE LITERY NIE MAJA NIC DO RZECZY, CALA CODPOWIEDZ JEST DUZYMI
> LITERAMI :)
> CHCIALABYM, ZEBY LUDZIE MIELI TA SWIADOMOSC, ZE LECZENIE NADCISNIENIA
> PROWADZI SIE DO KONCA ZYCIA.

Ja nigdy nie czytam wypocin napisanych wielkimi literami, bo to bełkot.
Wyjątkowo poprzedniego posta przeczytałam.

--
Kaja

15. Data: 2006-07-05 00:40:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):
> Co sądzę? Idź do lekarza i na przyszłość stosuj się do jego zaleceń. To,
> że ciśnienie i puls unormowały się, jest wynikiem działania leku. Jego
> odstawienie mogło spowodować nawrót zaburzeń.

Ciśnienie wróciło do poprzedniego, czyli niskiego, nawet za niskiego,
ale puls nie "opadł".

> Musisz zrozumieć, że niektóre choroby są przewlekłe. Oznacza to, że
> można z nimi spokojnie żyć, pod warunkiem, że są stale prawidłowo
> leczone. Stale, do końca życia.

Problem w tym, że ja zawsze miałam niskie ciśnienie, teraz znowu mam
niskie: 110/74, ale ten nieszczęsny puls 124 :-(

> I jeszcze jedno: nie znamy się. Nie wiem o Tobie, ani Twojej chorobie
> właściwie nic. Całą sprawę musisz przedyskutować z lekarzem prowadzącym.

Nie było tego lekarza dzisiaj. Jutro zajrzę do przychodni.

--
Kaja

16. Data: 2006-07-05 12:22:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

>Problem w tym, że ja zawsze miałam niskie ciśnienie, teraz znowu mam
>niskie: 110/74, ale ten nieszczęsny puls 124 :-(

Moja mlodsza corka w wieku juz kilku lat tez tak miala. Szybko sie meczyla,
slabla. Po kilku latach dopiero kardiolog skierowal na echo serca i Holtera.
Okazalo sie, ze ma tachykardie i lekka wade serca, co nalezy co jakis czas
kontrolowac, bo wlasciwie to do konca nie wiadomo co to jest.
Zaczelam podawac magnez i potas (z innej przyczyny), i zauwazylam, ze puls
wrocil do normalnieszego stanu.

Badalas sie pod katem nadczynnosci tarczycy?

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

Jak wrócic do normy
Ból serca w wodzie
zawartość biliorubiny w moczu - co to oznacza?
Policystyczne jajniki - gdzie leczyc sie w Krakowie?
Zastrzyk antykoncepcyjny Depo Provera??