Cisnienie 100/165 u 22-latka

1. Data: 2005-12-28 01:07:41

Temat: Cisnienie 100/165 u 22-latka
Od: "El_Chueco" <t...@i...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Postanowilem do Was zapytac by zapytac sie czy cisnienie ktore trzyma sie
na poziomie mniej wiecej 165/100 przy pulsie ok 95 przez ostatnie dwa
tygodnie to norma u 22 latka. Dodam, ze po chorobie ojca ja przejalem
obowiazki w firmie (konstrukcje budowlane), jestem sredniej budowy ciala i
waze 85 kg, po poracy duzo przesiaduje przy komputerze (projekty i
kosztorysy).

--
Tomasz Surowiec
http://www.surowiec.org

2. Data: 2005-12-28 02:40:28

Temat: Re: Cisnienie 100/165 u 22-latka
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

El_Chueco napisał(a):
> Postanowilem do Was zapytac by zapytac sie czy cisnienie ktore trzyma sie
> na poziomie mniej wiecej 165/100 przy pulsie ok 95 przez ostatnie dwa
> tygodnie to norma u 22 latka.

Nie, to nadciśnienie. Warto wybrać się do lekarza. Stres, intensywny
tryb życia, wysokie ciśnienie = po jakimś czasie zawał.

--
best regards,
scream (at)w.pl

nieinwazyjne badanie serca