Ciśnienie krwi.

11. Data: 2006-11-30 22:03:37

Temat: Re: Ciśnienie krwi.
Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> ciśnienie poniżej 100, to moga być dwie przyczyny.
> 1. Organizm chce ponieść ciśnienie krwi, ale niestety, nie ma siły -
> ciśnienie wtedy jest złe!.
> 2. Organizm nie potrzebuje podnosić ciśnienia, bo jest dobre. Najlepiej
> funkcjonyjący organizm to taki, który ma niskie ciśnienie, niskie tętno i
> serce małych rozmiarów. Ciśnienie, tętno i bicie serca odbywa się na
> zwolnionych obrotach całe zycie (jak film na zwolnionych kadrach). I tak
> jest najlepiej! Wtedy nawet przy małym wysiłku fizycznym nie wzrasta tętno.

Tyle że ja mam wysokie ciśńienie bo na zajęciach nas uczyli że 120/80 ma być.
Moje cisnienie odbiega od tych wartości i to mnie martwi, a najgorsze jest to
że nie wiem co może być tego przyczyną... :-/

12. Data: 2006-11-30 23:17:29

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Lis, 17:32, " " <s...@N...gazeta.pl> wrote:
> właśnie mierzono mi ciśnienie i wyszło 150/75 ... qrde ... coś jest niebardzo
> z tym moim ciśnieniem. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale faktycznie
> można by sie przyczepić do mojej diety: chipsy, pizza robiona w piekarniku,
> kebab. 2-3 tygodnie temu na ćwiczeniach z fizjologii miałem ciśnienie 200/nie
> pamiętam ale są to bardzo stresujące zajęcia.
> Nie wiecie co sie może dziać?? Chyba faktycznie pójde do lekarza :-/

Ja tam się na tym nie znam, ale pamiętam jak swego czasu w Tv
mówili, że ważna jest równiez różnica między tymi ciśnieniami.
Może skonsultuj to z jakimś medykiem?

--
Pozdrawiam :)
JM

13. Data: 2006-12-04 16:32:38

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> [...]
> jest najlepiej! Wtedy nawet przy małym wysiłku fizycznym nie wzrasta tętno.

Witam.

Jestem niskociśnieniowcem. Bardzo dobrze się czuję, gdy moje ciśnienie
waha się między 90/55 a 120/80, przy pulsie od 60 do 75. Przy wyższym,
np. 130/90 mam zawroty głowy i jest mi duszno.

Pozdrawiam
Alkmina

Prosba o interpretacje...
polip/modzel/ziarniniak strun glosowych
szwy na uszach
[market] najtaniej JONIZATOR POWIETRZA USB (EPI585) ostatnia szansa
epidemia grypy jelitowe Wrocekj ????