Cisnieniomierz w zegarku Casio

1. Data: 2002-01-23 23:13:45

Temat: Cisnieniomierz w zegarku Casio
Od: "Lolek Rura" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o opinie :)
ogladalem taki zegarek i zastanawiam sie jak sie sprawdza w zyciu. czy ma
ktos moze jakies doswiadczenia? pewnie klasyczny cisnieniomierz jest
dokladniejszy, ale moja babcia, ktorej chce kupic ten zegarek ma juz
cisnieniomierz z pompka. problem polega na tym, ze nie jest w stanie
samodzielnie go obsluzyc (ma ograniczone wladanie w rekach), czesto nie ma
kto jej pomoc w napompowaniu, a musi czesto mierzyc cisnienie poniewaz ma
tzw. skokowe zmiany cisnienia...
warto kupic czy nie?

2. Data: 2002-01-23 23:29:51

Temat: Re: Cisnieniomierz w zegarku Casio
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolek Rura wrote:

> [...]
> kto jej pomoc w napompowaniu, a musi czesto mierzyc cisnienie poniewaz ma

Reklamujesz ?

Casio w Zibi oferuje ladne zegarki.
Z kamera, z GPS, z MP3, byly zegarki pilot do TV, byl telewizor w
zegarku, jest juz GSM w zegarku
cisnieniomierz w zegarku to pewnie kolejna nowinka.
Powiedz tylko ile to kosztuje i czy babcia ma dobry wzrok aby odczytywac
cisnienie
i jak to dziala ze nie wymaga tej zaciskajacej opaski ?

Byl dzien babci to mogles jej kupic na prezent jako dobry wnuczek.

Jacek

3. Data: 2002-01-24 04:39:55

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lolek Rura" <l...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]
nie ma
> kto jej pomoc w napompowaniu, a musi czesto mierzyc cisnienie poniewaz

Nie wiem co to za urzadzenie, ale za to jestem pewna, ze wszelkie
cinsnieniomierze nakladane na nadgarstek sa malo dokladne. Nie nalezy
im zaufac. Kup babci zwykly cisnieniomierz, elektroniczny, w mankiecie,
renomowanej firmy (nie umiem Ci nic polecic). I koniecznie sprawdz ze
zwyklym czy daje takie same wyniki.

magda

4. Data: 2002-01-24 09:34:29

Od: "Lolek Rura" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes zenujacy przyjacielu.

5. Data: 2002-01-24 10:04:42

Od: Paweł Muszyński <p...@b...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolek Rura wrote:

> [...]
> kto jej pomoc w napompowaniu, a musi czesto mierzyc cisnienie poniewaz ma

Moj tata taki ma.
Generalnie działa to poprzez pozryłożenie dwóch palców jednej ręki do
zegarka - wszkazujący i środkowy.
Przed pierwszym użyciem wymagane jest wyskalowanie - zapisanie w pamięci
pomiarów zmierzonych normalnym ciśnieniomierzem i zegarkiem - wklepujesz
do zegarka to co ciśnieniomierz pokazał.
Wyniki generalnie nie są zbyt odbiegające od tego co pokazuje zwykły pod
warunkiem, że mierzący ma równy rytm serca (chociaż lekkie arytmie
wywalają błąd). Dla mojego taty odpadło, ja mogę sobie mierzyć.
Generalnie to chyba raczej zabawka....

Lepiej kupić taki elektroniczny automat z mankietem, one też są proste w
obsłudze - zakładasz mankiet, naciskasz 1 guzik.

--
Paweł Muszyński
mailto:p...@b...int.pl

6. Data: 2002-01-24 12:41:41

Od: "Lolek Rura" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuje za porady :)
pozdrawiam
"Lolek Rura" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> kto jej pomoc w napompowaniu, a musi czesto mierzyc cisnienie poniewaz ma

AUTOSZCZEPIONKA??
łupież pstry Gibert'a
POMAGACIE !!!
Wiązadła Krzyżowe