Cital (Citalopramum)

1. Data: 2003-10-26 21:24:59

Temat: Cital (Citalopramum)
Od: "remik" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od półtorej miesiąca żona leczy depresję lekiem Cital.
Kuracja powinna trwać nie mniej niż 6 miesięcy.
I właśnie dzisiaj pojawił się problem.
Otóż jest duże prawdopodobieństwo, że właśnie od wczoraj może być w ciąży
:)))))))))))))))))))))))
W ulotce nie zaleca się stosowania chyba, że w opinii lekarza korzyść dla
matki przewyższa nad potencjalnym zagrożeniem dla płodu.
W internecie nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Jest to lek nowej generacji i
nie obciąża niby organizmu.
O wyniku testu ciążowego dowiemy się dopiero za dwa tygodnie. Czy do tego
czasu odstawić, brać?
Może ktoś stosował lub wie coś na temat tego leku.
z poważaniem
może przyszły tata (drugi raz!) :)))))))))))))))

1. Data: 2003-10-26 21:29:43

Temat: Re: Cital (Citalopramum)
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy citalu może go brać kiedy chce
ja go biore 1 rok, ale ja znam osoby które tak biorą podczas ciazy

1. Data: 2003-10-26 21:51:09

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

remik wrote in <bnhe5j$9c2$1@korweta.task.gda.pl>:

> O wyniku testu ciążowego dowiemy się dopiero za dwa tygodnie. Czy do tego
> czasu odstawić, brać?

A przyszło do głowy zapytać ginekologa albo lekarza który lek przepisał?
Jutro jest poniedziałek pewnie telefony odbierają ;)
Tak swoja drogą to gratulacje :)

Tak jest ludzie brać przykład. Zimno jest więc w domu siedzieć, obżerać się
grzać i dzieci płodzić :)
Pozdroofka.

--
Paweł Zioło