Citrosept - prosze o informacje

1. Data: 2000-02-22 07:34:15

Temat: Citrosept - prosze o informacje
Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

we wczorajszej wyborczej ukazal sie
artykul, czy moze raczej platne ogloszenie
na temat stosowania antybiotykow, opornosci
na nie bakterii i naturalnym leczeniu,
padla tam nazwa "citrosept" - jest to ekstrakt
z pestek i skorek grejfruta, ktory rzekomo
ma swietne wlasciwosci bakterio i grzybobojcze
i swietnie sobie radzi z paskudnymi bakteriami,
zostawiajac przy zyciu te pozyteczne. podobno
badaniami zajmuje sie nawet instytut pasteur'a.

prosze o jakis komentarz na ten temat.
poniewaz bylo to ogloszenie, jasne jest, ze trudno
w nim o obiektywizm - czy jest to kolejny pic na wode,
czy rzeczywiscie "cos w tym jest"

podaje za gazeta link do stron o preparacie:
http://www.naturoterapia.com.pl/

== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

2. Data: 2000-02-22 13:31:38

Temat: Re: Citrosept
Od: "helisa" <h...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz skusilam sie na kupno Citroseptu, no i musze powiedziec , ze jestem zado
wolona z jego wlasciwosci
Ma wprawdzie niesamowicie gorzki smak i jego picie nie nalezy do przyjemnosc
i, ale cos w tym chyba jest....
Wdala mi sie infekcja na zewnatrz ucha, przypuszczalnie od noszenia kolczyko
w, ucho ropialo i opuchlo, przylozylam gazik nasaczony Citroseptem, na naste
pny dzien opuchlizna zeszla, ucho nie bolalo...
Inny przyklad dzialania Citroseptu, mialam zbity palec. pojawil sie zastrzal
, bolalo jak diabli, podleczylam palec Citroseptem.
Nie twierdze, ze jest to panaceum na wszystko,bo za krotko tego uzywam, ale
to co napisalam o jego dzialniu, sprawdzilam osobiscie.
Z ulotki zalaczonej do Citroseptu wyczytalam, ze jest to srodek dobry na ws
zelkiego rodzaju zapalenia np drog rodnych, ucha, jamy ustnej,zeba itd....po
nadto jest uzyteczne w leczeniu grzybic, lojotoku, luszczycy itd...wzbogaca
diete we flawonidy, poprawia ogolne samopoczucie, likwiduje wiosenne zmeczen
ie.
Pozdrawiam
Helisa

3. Data: 2000-02-22 21:56:29

Temat: Re: Citrosept - prosze o informacje
Od: "MS" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> we wczorajszej wyborczej ukazal sie
> artykul, czy moze raczej platne ogloszenie
> na temat stosowania antybiotykow, opornosci
> na nie bakterii i naturalnym leczeniu,
> padla tam nazwa "citrosept" [...]
witam
uzywalem tego jak panowala epidemia gryupy na zachodzie i
mimo to tez dopadla mnie grypa zoloadkowo-jelitowa, chory bylem 2 dni
(zwykle trwa od 1-6 dni) juz nie biore citroseptu i nic mnie nie dopada.
moze Ci pomoze ale kto tam wie jakie to ma "cudowne" dzialanie
pozdrwaiam
MS

PS. Tez czytalem artykul sponsorowany w jakies gazetce.

4. Data: 2000-02-25 11:42:25

Temat: Re: Citrosept (jeszcze raz)
Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <890c5v$9ee$1@korweta.task.gda.pl>, h...@m...com.pl says...
> Coz skusilam sie na kupno Citroseptu, no i musze powiedziec , ze jestem zado
[...]
> Pozdrawiam
> Helisa

dziekuje bardzo za odpowiedzi na moje pytanie,
ale musze je ponowic - chodzi mi nie tylko o
kwestie ewentualnej skutecznosci citroseptu podczas
kuracji grypy, przeziebien, czy stosowaniu zewnetrznym,
ale o podejscie teoretyczne - czy ktos moze stwierdzic,
na bazie posiadanej wiedzy, czy ten preparat faktycznie
*moze* byc skuteczny, tak jak chca tego ulotki?
czy rzeczywiscie moze miec dzialanie wiruso-, bakterio-,
grzybobojcze porownywalne z antybiotykami i innymi preparatami?

po sprawdzeniu w internecie dochodze do wniosku,
ze poza polska wlasciwie nie ma tematu, na newsach
haslo "citrosept" figuruje tylko w tej grupie, hotbot
zwraca jeden link, altavista troche wiecej, ale praktycznie
bezwartosciowych. strona producenta (cintamani) jakos nie dziala...

== f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

radiescezja?
"dieta Kwasniewskiego"
Oprogramowanie dla chirurga i internisty
Choroba Parkinsona
leczenie wzroku metoda dr Batesa