Co 12 polski ojciec

11. Data: 2008-05-21 10:15:54

Temat: Re: Co 12 polski ojciec
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:g0vd2q$sbb$1@news.onet.pl...

> I nie mówcie mi tutaj że nie chodzi o geny tylko o to kto wychowuje i jak.
> Owszem - pod jednym jedynym warunkiem - świadomego wyboru.

Świat jest taki, jaki jest, część homo sapiensów jest uczciwa, inna nie, ta
sama część jest uczciwa w jednej sprawie, w innej nie... taki krótki opis...
wkładanie w ten świat żądania bezwzględnej uczciwości i potrzeby świadomego
wyboru to chęcizm, ale nie realizm...

Pzdr
Paweł

12. Data: 2008-05-21 19:02:16

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> [...]
> opis... wkładanie w ten świat żądania bezwzględnej uczciwości i potrzeby
> świadomego wyboru to chęcizm, ale nie realizm...

Podobnie z morderstwami, oszukstwami itd. To się tępi i teraz są do tego
narzędzia :]

Grzegorz Brycki

13. Data: 2008-05-21 21:00:31

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie z morderstwami, oszukstwami itd. To się tępi i teraz są do tego
> narzędzia :]

Ale... każde narzędzie... jak to narzędzie... zawodne jest i szybko się tępi
;o)

Pzdr
Paweł

Z POLITYKI
nie chce mi sie zyc
ZARPLATA...
"homoseksualizm": koń trojański SEKSOHOMOLIZMU
Pytani o samobójstwo...tylko po co?