Co Nas łączy?

11. Data: 2007-01-03 06:47:17

Temat: Re: Co Nas łączy?
Od: Omega <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic? Pokazujesz spojrzenie oparte na młodzieńczej negacji wzorców
> zachowań "starych" i marzeniach o czymś "super" w sensie energetycznym
> (emocje, emocje, emocje).

Paradoksalne jest, ze gdy podpisze sie swoim prawdziwym nickiem, nikt mi
nie odpisuje (łącznie z Tobą Flyer), a tak to kazdy dorzuci swoje pare
groszy...

Nadal_nie_wiesz_kto...

12. Data: 2007-01-03 06:58:07

Od: Omega <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potem zaczyna sie prawdziwe życie. Tym lepsze, im bardziej pojąłeś, na
> czym ono polega. A na czym ono polega powinieneś sam odkryć, bo dopóki,
> ktoś Ci o tym mówi tylko - nie uwierzysz. :D

Ja wiem co sie potem zaczyna, ale dojescie do tego nie jest tym usypane
czym bym sobie zyczyl.

--
Pozdrawiam, Omega

13. Data: 2007-01-03 12:45:33

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Tak od razu? Nieeeeeeee! :D

No nie od razu... Potem! :D

--
pozdrawiam z NR 2007
michał

14. Data: 2007-01-03 12:49:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> "Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Do 4mln dziecko to nigdy nie dojdziesz.
> Wypierdalaj.......

Jesteś pierwszym, któremu się w Nowym Roku nie poszczęściło.

--
pozdrawiam z NR 2007
michał

15. Data: 2007-01-03 12:53:09

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Omega wrote:

> Ja wiem co sie potem zaczyna, ale dojescie do tego nie jest tym
> usypane czym bym sobie zyczyl.

I całe szczęście! :DDD

--
pozdrawiam z NR 2007
michał

16. Data: 2007-01-03 13:07:44

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Jesteś pierwszym, któremu się w Nowym Roku nie poszczęściło.

Jestes pojebanym debilem.
Nawet nie wiesz o czym piszesz popierdolencu.
Mozesz zatem wypierdalac
--

Bluzgacz
GG:5015

17. Data: 2007-01-03 13:31:51

Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potem zaczyna sie prawdziwe życie.

A przedtem to byl tylko matrix.

18. Data: 2007-01-03 14:08:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Omega; <enfjho$lhq$1@node4.news.atman.pl> :

> Paradoksalne jest, ze gdy podpisze sie swoim prawdziwym nickiem, nikt mi
> nie odpisuje (łącznie z Tobą Flyer), a tak to kazdy dorzuci swoje pare
> groszy...

Szukasz na siłę związków przyczynowo-skutkowych? Owszem są, tylko jak
zwykle zapewne zupełnie Tobie nieznane, więc zamiast ich podstawiasz
sobie znane - zupełnie ludzkie i powszechne. ;)

Nie wiem kim jesteś i nawet nie mam zamiaru tego zgadywać gmerając w
nagłówku.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

19. Data: 2007-01-03 14:19:42

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Jan 2007 05:59:05 +0100, Flyer napisał(a):

> A musisz? ;)

Zastanawialem sie tylko, bo kojarze cie, ale nie moge sobie przypomniec czy
cie lubilem czy nie.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

20. Data: 2007-01-03 14:22:47

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny; <127bk4sfjjvu1$.dlg@tomasz.starodawny> :

> Zastanawialem sie tylko, bo kojarze cie, ale nie moge sobie przypomniec czy
> cie lubilem czy nie.

Ja też tegi nie wiem. ;)

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

INTE
Czy nakłaniać do leczenia
Próbka takstu - co o takiej osobie mozna powiedziec?
wale sobie konia od 5lat
moje zycie jest do bani