Co?? Nie zauważyliście???

11. Data: 2002-06-25 10:43:07

Temat: Re: Co?? Nie zauważyliście???
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Wiecej pozytywnego nastawienia do swiata Ci potrzeba. :-)

Jak sie wsio nawarz czlowiekowi (ups! robalowi) na glowe sypie, to skad
jeszcze to pozytywne nastawienie brac?

> A na damski pot w TV pokazywali jakas chemie uzytkowa. Moze by tak....
Za duzo reklam ogladasz. To nie chodzi o zapach czy cos, tylko o to,

ze jak taki upal, to czlowiek caly jak ulepek jest, a wtedy trudno sie skuipic

na czymkolwiek, czlwoiek jest ptzemeczony itp. To, co widzisz w reklamach,

to pomaga, ale jak nie ma upalow i dla osob, ktorym takie pseudorozwiazania

pasuja. Dla mnie, jak nie moge w taki dzien wziac prysznica co najmiej 1x/1-2h

to nie ma zycia. Dlatego wole wiosne niz lato - cieplo, ladnie, ptaszki cwierkaja,

a nie umieram z przemeczenia. O!

Pozatym wez jeszcse pod uwage, ze latem wzarsta liczba tych, dzieki
ktorym nie da sie wytryzmac w autobusie, bo oni uwazaja, ze wykapac
trzeba sie 1x/tydzien lub na imieniny kuzyna, a codzienna toaleta polega
na ewentulanym umyciu twarzy. tego czynnika najbardzije nie lubie latem.
Przykro mi, ze zamiast pisac o achnacych kwiatach itp. pisze o tym, ale
albo ja robie sie coraz mniej tolerancyjna albo ludzie coraz mniej
przejmuja sie tym, ze moze nie kazdy ma ochote wahcac ich nieumyte stopy.
Zima gora!!!! Kochajmy chlodne pory roku!!!!!

Pozdrawiam,
robal.

12. Data: 2002-06-25 11:03:40

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak: przepocone ubramie juz 15 min po wyjsciu z domu, [...]

A po co ci ubranie? przepaska na biodra powinna wystarczyc.
I od razu wszyscy zauwaza, ze istniejesz.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

13. Data: 2002-06-25 11:06:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisal:
(...)

> Dla mnie, jak nie moge w taki dzien wziac prysznica co najmiej 1x/1-2h
> to nie ma zycia.

Dlaczego nie możesz wziąć prysznica?!

> Dlatego wole wiosne niz lato - cieplo, ladnie, ptaszki cwierkaja,
> a nie umieram z przemeczenia. O!

No i najładniej jest...

> [...]
> ktorym nie da sie wytryzmac w autobusie, bo oni uwazaja, ze wykapac
> trzeba sie 1x/tydzien lub na imieniny kuzyna, a codzienna toaleta polega

Oni właśnie uwierzyli w te telewizyjne psikadła :->

> Przykro mi, ze zamiast pisac o achnacych kwiatach itp. pisze o tym, ale
> albo ja robie sie coraz mniej tolerancyjna albo ludzie coraz mniej
> przejmuja sie tym, ze moze nie kazdy ma ochote wahcac ich nieumyte stopy.

Za to uperfumowane dezodorantem firmy xxx.

> Zima gora!!!! Kochajmy chlodne pory roku!!!!!

Zimą wąchamy nieprane jesionki :-(

Krycha&Co(ty)

14. Data: 2002-06-25 11:24:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci
> Jak sie wsio nawarz czlowiekowi (ups! robalowi) na glowe sypie, to skad
> jeszcze to pozytywne nastawienie brac?

A z grupy pl-rec-ogrody!!!! :-))))))

> [...]
1x/1-2h >
> to nie ma zycia. Dlatego wole wiosne niz lato -

latem tez

ladnie,

latem tez

ptaszki cwierkaja,

latem tez

> a nie umieram z przemeczenia. O!
No to sie nie przemeczaj :-))))

> [...]
> albo ja robie sie coraz mniej tolerancyjna albo ludzie coraz mniej
> przejmuja sie tym, ze moze nie kazdy ma ochote wahcac ich nieumyte stopy.

A pewnie, bo upierdliwa sie robisz! Wiecej pozytywnego myslenia!
Wiesz moze po czym przed wojna damy rozpoznawaly prawdziwego mezczyzne????

> Zima gora!!!! Kochajmy chlodne pory roku!!!!!
A fe! Niby-ogrodniczka a woli takie nudne pory roku ( och! jak ja sie
ostatnio delikatnie wyrazam!)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

15. Data: 2002-06-25 12:53:59

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Dlaczego nie możesz wziąć prysznica?!

Bo jestem w pracy/podrozy/inne. Gdy siedze w domu, to niew mam takich
porblemow z upalem - chlodna woda do wanny, ksiazka do czytania i da sie
przezyc.

> No i najładniej jest...

Wlasnie - wiosna kwitnie i jest bajecznie, a latem to juz blizej
jesieni, wiec nie tak uroczo.

> Oni właśnie uwierzyli w te telewizyjne psikadła :->

Niestet6y takich ludzi chyba jest coraz wiecej (albo mi sie nos
wywrazliwia, w co watpie).

> Za to uperfumowane dezodorantem firmy xxx.

To jeszcze gorzej, niz jak nie sa.

> Zimą wąchamy nieprane jesionki :-(

Na szczescie coraz modniejsze sa kurtki, a te jakos mniej lapia zapachy
od jesionek.

Pozdrawiam,
robal.

16. Data: 2002-06-25 12:59:56

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> A po co ci ubranie? przepaska na biodra powinna wystarczyc.

Jestes taki sam zbocz jak moi qmple z pracy - oni tez juz chcieli robic
tu wybory miss mokrego podkoszulka.

> I od razu wszyscy zauwaza, ze istniejesz.

A po co maja mnie zauwazac? Nie odczuwam potrzeby bycia osoba nadmiernie
zauwazana.

Pozdrawiam,
robal.

17. Data: 2002-06-26 08:52:44

Od: "rob@L" <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A z grupy pl-rec-ogrody!!!! :-))))))

No wlasnie porbuje, bo juz mam w pracy dostep 9co widac na zalaczonym
obrazku).

> No to sie nie przemeczaj :-))))

Latem moge nic nie robic, a sam upal mnie meczy.

> A pewnie, bo upierdliwa sie robisz!

Tak? A co konkretnie masz na mysli? Moje pytania o rosliny, czy to, ze
nie podoba mi sie, ze niektorzy ludzie nie szanuja innych i latem nie
myuja sie czesciej niz zwykle?

> Wiecej pozytywnego myslenia!

Przez x lat p[ozytywnie myslalam i co? Na szczescie garb mi nie wyrosl....

> Wiesz moze po czym przed wojna damy rozpoznawaly prawdziwego
mezczyzne????

Nie.

> A fe! Niby-ogrodniczka a woli takie nudne pory roku ( och! jak ja sie
> ostatnio delikatnie wyrazam!)
Zima nudna, to z Ciebie za ogrodnik?

Pozdrawiam,
robal.

18. Data: 2002-06-26 09:39:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "rob@L" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci

> Tak? A co konkretnie masz na mysli? Moje pytania o rosliny, czy to, ze
> nie podoba mi sie, ze niektorzy ludzie nie szanuja innych i latem nie
> myuja sie czesciej niz zwykle?

A skadze!
Swiat Ci sie nie podoba , ot co! A on po prostu jest taki jaki jest!
No chyba, ze ... masz jakis wybór innego swiata....

> Przez x lat p[ozytywnie myslalam i co? Na szczescie garb mi nie wyrosl....

Chandra Cie tlucze okropna! Boje sie, ze jak bede w Twoim starczym wieku to
mnie tez moze dorwac!

> mezczyzne????
>
> Nie.
No wiec bierz przyklad z eleganckich przedwojennych dam.
One wiedzialy, ze prawdziwego mezczyzne powinno byc czuc gorzalka, tytoniem
i konskim POTEM! Bo ulan to byl z pewnoscia!

> Zima nudna, to z Ciebie za ogrodnik?

Wszyscy mówia, ze marny i ja sie z nimi nawet zgadzam! :-)))
Natomiast nie jestem jeszcze jak Ty staruszka, zyjaca zima marzeniami o
zielonym..., a potem wspominajaca te marzenia....
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2002-06-26 10:02:16

Temat: Odp: Co?? Nie zauważyliście???
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A po co ci ubranie? przepaska na biodra powinna wystarczyc.
> I od razu wszyscy zauwaza, ze istniejesz.

Stosujesz?
;)

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2002-06-26 10:10:09

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> A skadze!
> Swiat Ci sie nie podoba , ot co!

Nie swiat, tylko upal i jego konsekwencje, a to nie caly swiat!

> No chyba, ze ... masz jakis wybór innego swiata....

Kiedys lato spedzalam u wujka na wsi, wiec te troche upalow przed
wyjazdem dawalo sie zniesc dzieki mysli o kapielach w chlodnej rzece itp.

> Chandra Cie tlucze okropna! Boje sie, ze jak bede w Twoim starczym wieku to
> mnie tez moze dorwac!

Ale malolat sie znalazl!

> No wiec bierz przyklad z eleganckich przedwojennych dam.
> One wiedzialy, ze prawdziwego mezczyzne powinno byc czuc gorzalka, tytoniem
> i konskim POTEM! Bo ulan to byl z pewnoscia!

Nie gustuje w ulanach, widac stad ten wstret do niemytych facetwo :]

> Wszyscy mówia, ze marny i ja sie z nimi nawet zgadzam! :-)))
> Natomiast nie jestem jeszcze jak Ty staruszka, zyjaca zima marzeniami o
> zielonym..., a potem wspominajaca te marzenia....

Kiepski z Ciebie psychoanalityk....

Pozdrawiam,
robal.

trociny w kompoście ?