Co Wam dali rodzice/co WY chcecie dac dzieciom?

11. Data: 2007-10-12 20:02:48

Temat: Re: Co Wam dali rodzice/co WY chcecie dac dzieciom?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps napisał(a):

> Moze ludzie zbyt pochopnie wiaza sie ze soba... decyzja o dziecku
> czestokroc jest jeszcze bardziej pochopna, o ile jest decyzja ;)

Nie pamiętam tytułu filmu, kwestia chyba Keanu Reevesa:
"Nawet żeby prawo jazdy dostać to trzeba egzamin zdać, a ojcem może
każdy łaps zostać"

Stalker

12. Data: 2007-10-12 20:03:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ps pisze:

> Moze ludzie zbyt pochopnie wiaza sie ze soba... decyzja o dziecku
> czestokroc jest jeszcze bardziej pochopna, o ile jest decyzja ;)

Ja nie w tym kontekście pisałam;)
Mi chodziło o to, że nawet najlepiej teoretycznie wyszkoleni rodzice,
kiedy już dostaną do domu gotowy owoc swojej miłości, nie zawsze sobie
umieją poradzić i z wychowaniem i z opieką.

> Co do "oczekiwan" masz racje, co do posiadania wartosci... chyba nie, albo
> chce sie komus cos przekazac (tu ta sfera wolnosci), albo wyhodowac - kupki
> sa, je duzo, a ciastka uwielbia...

Ja mam w domu produkt nadopiekuńczej teściowej, dużo czasu mi zajęło,
żeby wyprostować i jego i ją. Między innymi dlatego wolność jest dla
mnie taka ważna.
A co do zasad przekazanych przez rodziców chyba najważniejsza to
uczciwość i umiejętność nieprzechodzenia obojętnie wobec cudzej krzywdy.
A z rzeczy negatywnych , to nie chciałabym swoim dzieciom przekazać
bijącego czasem od nich pesymizmu.

--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

13. Data: 2007-10-12 20:04:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Jak człowiek jest gotowy na dziecko, to najczęściej zielonego pojęcia
> nie ma, co go w praktyce spotka.

Tzn? Co go spotka?

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

14. Data: 2007-10-12 20:07:52

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Tzn? Co go spotka?

A różne rzeczy począwszy od chorób somatycznych, a skończywszy na
psychicznych. Nie każdy potrafi unieść ciężar chorego dziecka albo
dziecka z problemami.

15. Data: 2007-10-12 20:13:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> A różne rzeczy począwszy od chorób somatycznych, a skończywszy na
> psychicznych. Nie każdy potrafi unieść ciężar chorego dziecka albo
> dziecka z problemami.

A to raczej trzeba było napisać: co go MOŻE w praktyce spotkać.
Ale się nie czepiam :-)

Stalker

16. Data: 2007-10-12 20:15:04

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> A to raczej trzeba było napisać: co go MOŻE w praktyce spotkać.
> Ale się nie czepiam :-)

Się nie czepiasz, masz rację.

17. Data: 2007-10-13 08:59:18

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak możesz dac komuś coś, czego sama nie posiadasz?

Uważasz że jak rodzic nie posiada jakiejś cechy to nie może jej wyrobić w
dziecku?

Sylwia

18. Data: 2007-10-13 18:38:44

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Uważasz że jak rodzic nie posiada jakiejś cechy to nie może jej wyrobić w
> dziecku?

Zakompleksiona matka? Akurat przebojowości i poczucia własnej wartości? Uważam,
że nie.

Tapta

19. Data: 2007-10-13 18:55:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakompleksiona matka? Akurat przebojowości i poczucia własnej wartości?
> Uważam,
> że nie.

A właśnie że może być znakomitym przykładem :-P

Qra

20. Data: 2007-10-13 19:24:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tapta pisze:

> Zakompleksiona matka? Akurat przebojowości i poczucia własnej wartości? Uważam,
> że nie.

Najlepiej rozpychają się łokciami ci z kompleksami - vide Wielcy Bracia
Kaczy ;-).

Ewa

Re: Rodzina
Re: Rodzina