Co Wam dali rodzice/co WY chcecie dac dzieciom?

31. Data: 2007-10-15 00:47:08

Temat: Re: Co Wam dali rodzice/co WY chcecie dac dzieciom?
Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super! Wreszcie się zrozumiałyśmy. O to właśnie chodzi, żeby przerosło! :-P

No,... z tego co tu widzę, to już przerosło.

Tapta

32. Data: 2007-10-15 10:38:02

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> W taki sposób, na przykładzie, to ona może pokazac dziecku, żeby nie brało
> chłopa pijaka, albo sadysty.

Na przykładzie swoim niby? Że sama ma męża pijaka?
jeśli tak , to jest to właśnie na zasadzie przeciwieństwa. Mama ma meża
pijaka, dziecko nie będzie miało.
Ale tu chodzi bardziej o cechy charakretu, a nie o wybory życiowe.

> Przebojowośc jest raczej cechą wrodzoną danemu człowiekowi, a nie nabytą,
> nie
> sądzisz? Gdyby tak nie było, to już by się sama jej dawno nauczyła.

Dziecko nie ma 100% charakterów swoich rodziców. Można takie dziecko
ukształtować wg naszego uznania.
Jesli widzę, że moje dziecko jest smiałe, odważne, to moe nim tak pokierować
by nabierało cały czas pewności siebie, by potem w zyciu było np przebojowe.
A sama wcale nie muszę taka być.

Aha i to działa także na odwrót. Dziecko może być z natury odważne, śmiałe,
przebojowe, a rodzice mogaą to skutecznie zahamować w dziecku.

Sylwia

33. Data: 2007-10-15 11:00:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> sądzisz? Gdyby tak nie było, to już by się sama jej dawno nauczyła.

Ważne, że wierzysz w to, co głosisz.

Qra, cofnięta matka dwojga przebojowych bachorów

34. Data: 2007-10-15 11:16:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tapta pisze:

> No,... z tego co tu widzę, to już przerosło.

A co widzisz?

Ewa

35. Data: 2007-10-15 11:19:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co widzisz?

To, na co pozwoli szklana kula ;-)

Qra

36. Data: 2007-10-15 12:16:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To, na co pozwoli szklana kula ;-)

E, zabawę mi zepsułaś ;-).

Pozdrawiam
Ewa

37. Data: 2007-10-15 12:21:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E, zabawę mi zepsułaś ;-).

No to chodź na dzieci. Tam się bawią małymi kulkami. Możliwe, że i szklanymi
;-)

Qra

38. Data: 2007-10-15 19:22:13

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na przykładzie swoim niby? Że sama ma męża pijaka?

Nawet nie śmiem tego sugerowac...>

> [...]
> by nabierało cały czas pewności siebie, by potem w zyciu było np przebojowe.

A co jeśli dziecko jest niesmiałe, zamknięte w sobie? Jak je nauczysz, żeby
nagle stało się przebojowe?

Tapta

39. Data: 2007-10-16 15:30:41

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> To, na co pozwoli szklana kula ;-)

w fusach z kawy lepiej widac.

Tapta

40. Data: 2007-10-16 15:37:52

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ważne, że wierzysz w to, co głosisz.
>
> Qra, cofnięta matka dwojga przebojowych bachorów

I uważasz, że ich przebojowośc to zasługa wyłącznie twojego wychowania?

Tapta

Re: Rodzina
Re: Rodzina
[press] Pieniądze i małżeństwo