Co Wam dali rodzice/co WY chcecie dac dzieciom?

41. Data: 2007-10-17 06:32:05

Temat: Re: Co Wam dali rodzice/co WY chcecie dac dzieciom?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:36a8.000000cc.4714dacf@newsgate.onet.pl...

> I uważasz, że ich przebojowośc to zasługa wyłącznie twojego wychowania?

Oczywiście.

Qra

42. Data: 2007-10-17 07:04:27

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet nie śmiem tego sugerowac...>

Komu, co?
:-)
Ja się pytam czy w tym przykładzie co podałaś, chodzi ci o to, że matka
mając meża sadystę/pijaka tak keruje córką by ta nie powieliła jej błędów?

> A co jeśli dziecko jest niesmiałe, zamknięte w sobie? Jak je nauczysz,
> żeby
> nagle stało się przebojowe?

Ale chyba była mowa o tym że dziecko nieśmiałych rodziców nie może być
smiałe i przebojowe. Ja mówię że może :-P

Sylwia

43. Data: 2007-10-19 03:01:09

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale chyba była mowa o tym że dziecko nieśmiałych rodziców nie może być
> smiałe i przebojowe. Ja mówię że może :-P

Nie o tym była mowa. Tylko o tym, że można dziecko nauczyc przebojowości. Jeżeli
jest śmiałe, bo się takie urodziło, to nie ma już czego uczyc, a jeżeli urodzi
się nieśmiałe, to możesz sobie flaki wypruc, a wiele nie zdziałasz.

Tapta

44. Data: 2007-10-19 03:02:54

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście.

Qrde, po co ja się produkuję, skoro znam odpowiedź...

Tapta

45. Data: 2007-10-19 05:54:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tapta pisze:

> Qrde, po co ja się produkuję, skoro znam odpowiedź...
>
> Tapta

Odwieczny problem co ważniejsze geny czy wychowanie? :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/TomaszLaczkowski

46. Data: 2007-10-20 05:50:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się nieśmiałe, to możesz sobie flaki wypruc, a wiele nie zdziałasz.

Można nauczyć. Zwłaszcza siebie samego, bo czy kogoś to jeszcze nie sprawdzałam
empirycznie. Nie będzie to może umiejętność wykonywana ze szczerą radością i
ekstatyczną przyjemnością, ale w pakiecie pt. Pan/Pani X występować będzie.

Qra

Re: Rodzina
Re: Rodzina
[press] Pieniądze i małżeństwo