Co Wy na to????

1. Data: 2005-08-31 07:20:11

Temat: Co Wy na to????
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam z Krakowa

2. Data: 2005-08-31 07:22:02

Temat: Re: Co Wy na to????
Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

obrazek jak najbardziej sliczny tyle, ze cena zaskakująca...

agnieszka

3. Data: 2005-08-31 07:23:16

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obraz ładny, pieniądze też ale z drugiej strony się nie dziwię, kosztowało
trochę pracy
Władzia

4. Data: 2005-08-31 07:51:04

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, ze nikt nie sprzeda obrazka za 50 złotych, ale 1500 wygląda, mimo
wszystko szokująco.
Gdyby jednak spojrzeć na sprawę drugiej strony, hafciarka pewnie spędziła
nad nim kilka tygodni + oczywiście cena materiału.
Myślę, ze cena ok. 1000 zł za taki obraz powinna być normą. Wtedy może i my
czułybyśmy się lepiej, ponieważ miałybyśmy świadomość, że umiemy zrobić coś
co jest wartościowe i doceniane, a nie tylko coś, co damy w prezencie lub
powiesimy na ścianie.
--
Moolinea
----------------------------

5. Data: 2005-08-31 07:56:08

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I to się nazywa cenić swoją pracę - trzymam kciuki żeby temu komuś się udało
bo ja nie miałbym nic przeciwko temu żeby i swoich kilka obrazków za takie
pieniądze sprzedać i mieć na mulinki i waciki hihihi

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

6. Data: 2005-08-31 16:56:34

Od: "roman451" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam z Krakowa
> Gratulacje!Jestem pełen podziwu nie tylko dla doskonale wykonanego dzieła,ale
rownież dla poczucia własnej wartosci i godności wykonawcy.Wyobrazam sobie , ze
w rzeczywistości jest to dzieło jeszcze piękniejsze bo zdjecie znacznie obniża
odbiór estetyczny.Nie sztuka sprzedawać jak to bywało już na allegro za grosze
swoje prace , bowiem tanio ku[pione nie znajduje u nabywcy poszanowania a tym
samym uwłacza godności wykonawcy.Takie są moje odczucia i tym się pragnę
podzielić. frywolitkujący Roman.

xxx chińskie lub japońskie ?
OT_Outlook Express
szydełko i druty dla małych dzieci
[xxx] slady raczek i nozek poszukiwane na narodziny
(ot) chwale sie