Co daje pełnoletność....

1. Data: 2001-09-09 11:15:46

Temat: Co daje pełnoletność....
Od: "Flamaster" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...czy daje możliwość wybierania partnerów bez ingerencji rodziców...i
....czy wtedy można zostac się w szkole której się chce ...nawet jak rodzice
chcą przenieść ucznia do innej ....i co robić w sprawie łamania praw dziecka
....gdzie zadzwonić gdzie się zgłosić....co zrobić w sytuacji jeśli osoba
jest upokorzona ...doprowadzana do granic wytrzymałości ....jest cały czas
niedoceniana i wyszydzana ....co zrobić kiedy zabraniaja się z kimś widywać

1. Data: 2001-09-09 15:40:16

Temat: Odp: Co daje pełnoletność....
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flamaster" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
czas
> niedoceniana i wyszydzana ....co zrobić kiedy zabraniaja się z kimś

hmm.. to w koncu ta osoba, o ktorej piszesz jest pelnoletnia czy nie?

jezeli jest pelnoletnia to rodzice jej szkoly albo partnera wybierac nie
moga.

pozdrawiam,
krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-10 08:06:55

Temat: Re: Co daje pełnoletność....
Od: Anna Witwicka <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kazdej ksiazce telefonicznej na poczatku jest caly spis telefonow zaufania.
Przy takich telefonach siedza ludzie, ktorych glownym celem jest pomoc innym
(na ogol nikt im za to nie placi albo dostaja jakies grosze). Atutem telefonu
jest to, ze jestes anonimowy i NICZYM NIE RYZYKUJESZ.
Nie poddawaj sie i walcz o siebie. To jest najwazniejsze.
Pozdrawiam
Anula

1. Data: 2001-09-10 08:10:29

Od: Anna Witwicka <w...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnialam jeszcze napisac, ze nie chodzi o "wygadanie sie"

> ale o realna pomoc. Ludzie z telefonu zaufania pokieruja Cie

> w odpowiednia strone, dadza realne sposoby na rozwiazanie

> Twoich problemow.

Pozdr. Anula

1. Data: 2001-09-10 13:40:37

Od: "nirgal" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
telefonu
> jest to, ze jestes anonimowy i NICZYM NIE RYZYKUJESZ.

A tu co, klub golfowy? :)))
Pozdrawiam
nirgal
gg:325655
ICQ:117000908

1. Data: 2001-09-10 14:21:33

Od: "Beniamin" <b...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu co, klub golfowy? :)))

Ja sam nie wiem, przedrostek SCI powinien być w innym celu niż tylko by ta
grupa wyświetlała się wcześniej w katalogu niż
pl.znudzeninastolatkowie.psychologia :) Poza tym mało tu fachowych porad i
rozmów, raczej takie jakie można znaleźć na ircu. Nie odbierajcie mnie, że
tak zupełnie zjeżdżam tę grupę, dziś dopiero się dołączyłem - po prostu
spodziewałem się czegoś nieco innego - może ktoś mi wyjaśni jakie są
założenia tej grupy i czy jakiekolwiek. A obserwując kolegę jamnika to tę
analogię do irca sprecyzowałbym i powidział, że to mniej więcej poziom
#bluzgi..

pozdrawiam wszystkich
poza poziomem wypowiedzi jamnika, nie chciałem nikogo personalnie dotknąć
swoją wypowiedzią

Beniamin

1. Data: 2001-09-10 14:46:22

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beniamin

> Ja sam nie wiem, przedrostek SCI ...
Tu ma Pan racje. Szanowny Panie.

Psychologia to jak się okazuje prosta sprawa.
Po wyczerpaniu się tematów - które znajdują się w archiwum,
stale wracamy do tych samych spraw.
Nawet już nie ubieramy ich na nowo.
Może łaskawie Szanowny coś zaproponuje?
Czy chce się Pan dowiedzieć czegoś?
Czy chce Pan coś oznajmić?

Strasznie ciekawy jestem jakiś nowin.

pozdry
eTaTa

1. Data: 2001-09-10 17:05:05

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tu ma Pan racje. Szanowny Panie.
>
> Psychologia to jak się okazuje prosta sprawa.
> Po wyczerpaniu się tematów - które znajdują się w archiwum,

A ja jestem ciekawa co myślą stali użytkownicy tej grupy.
Może jakieś głosowanie ?
Bo mnie się TU podoba;).
Ale Ojcze;) rzeknij słowo a więcej się nie pokażę.
Sorry ale trochę mnie to .....
Eva

1. Data: 2001-09-10 23:51:16

Temat: Re: Odp: Co daje pełnoletność....
Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beniamin napisał(a):

> [...]
> założenia tej grupy i czy jakiekolwiek. A obserwując kolegę jamnika to tę
> analogię do irca sprecyzowałbym i powidział, że to mniej więcej poziom

Dzieciaku gdzie on kogo zbluzgal? Wez przemysl to. Analfabetyzm rosnie w sile,
juz mlodzi ludzie nierozumieja co czytaja.
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

ALARM
Czy mnemotech. szkodzą?
jak śpimy?