Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć

Subject: Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Sat, 22 Jun 2019 10:38:34 +0200

W dniu 22.06.2019 o 06:08, j...@o...pl pisze:
> Wszystko oki. "Róbta co chceta"
> Wasza wspaniała recepta nigdy się nie sprawdzi.
>
> Bo jest takie coś, jak dusza, a gdyby nie było,
> jest takie coś jak Wy?
>
> Ojej!sorki! To przecież tekst demoniczny.
> JAKŻE mógłbym się pomylić?
>
> Dałem, i dopóki istnieję wam wszystkim, możliwość powracania do Boga.
> Naprawdę nikt inny już tej możliwości wam nie będzie w stanie dać,
> choć jeśli Bóg inaczej postanowi nie będę się z Nim sprzeczał, jak i ON
> też doskonale to wszystko rozumie.
>
> Jednakże bardzo wątpliwe, żeby ktoś tak samo bardzo pokochał
> [...]

A nie pomyślałeś że Stwórca w swojej dobroci chciał na ile to tylko
możliwe dać nam możliwość uprzyjemniania okresu wegetacyjnego? Może
dlatego wyposażył nas w receptory do czerpania przyjemności z bodźców
które także dla nas stworzył? Tymczasem niektórzy ludzie w swojej
głupocie uważają że korzystanie z tego w co jesteśmy wyposażeni to coś
co obraża Boga. Piszesz o rozumieniu intencji Boga, tymczasem optujesz
za sprzeciwem wobec Jego zamiarów.