Co do pracy? Pomóżcie!!!

1. Data: 2004-03-02 15:13:28

Temat: Co do pracy? Pomóżcie!!!
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że nikt nie uzna, że to NTG.

Mam problem z jedzeniem robionym do pracy. Codziennie rano przygotowuję
mężowi kanapki, ale one już mu zbrzydły, nazywa je "masówką", bo ciągle są
takie same. Ser żółty, szynka, kiełbasa, pasztet, dżem, pasta rybna,
jajeczna... no i właściwie koniec. Zupełnie nie wiem, co mamm mu dawać,
ponieważ jedzenie musi się nadawać do konsumpcji przez wiele godzin (mąż
pracuje 12 godzin dziennie, a więc kanapki muszą wytrzymywać do wieczora). A
na przykład ogórki i pomidory po kilku godzinach "rozpuszczają" się i resztę
zawartości kanapki.
Nie wiem.... Może podzielicie się ze mną jakimiś ciekawymi pomysłami,
napiszecie, co Wy pakujecie mężom na "drugie śniadanie", żeby jedzenie było
trwałe, smaczne i pożywne?
Błagam o pomoc, czuję że on tych moich "kanapek" długo już znosić nie będzie
:(

d.

1. Data: 2004-03-02 15:23:47

Temat: Re: Co do pracy? Pomóżcie!!!
Od: "jedrus" <j...@n...psst.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mężowi kanapki, ale one już mu zbrzydły, nazywa je "masówką", bo ciągle są
> takie same. Ser żółty, szynka, kiełbasa, pasztet, dżem, pasta rybna,
[...]

Przeciez mozna urozmaicac takie menu.
Mozna na przemian pakowac mu salatki w sloiczku
(duzo miejsca nie zajmuja), mozna robic nieco
"sztywniejsze" galaretki, mozna klopsiki rybne i miesne
......., wystarczy przejsc sie do jakiegos wiekszego
sklepu popatrzyc co maja na polkach i w ladach
i zaszalec :-))))

jedrus

1. Data: 2004-03-02 15:30:05

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. wrote:

> Błagam o pomoc, czuję że on tych moich "kanapek" długo już znosić nie będzie
> :(

Wiec bedzie glodny chodzil ;)

Pozdrawiam
Lukasz Madeksza

1. Data: 2004-03-02 15:30:06

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:c2293h$jfq$1@achot.icm.edu.pl...
> w godzinach wlasciwych wyskakuje na obiadek do bliskiej knajpeczki --
> przerwa w pracy dobrze wplywajaca
> na samopoczucie, a dobor knajpeczki z ulubionym jadlospisem tez dobze
wplywa
> na samopoczucie!!!

A co jeśli kogoś nie stać na to, by codziennie pozwalać sobie na obiadek w
knajpeczce?
A na dodatek nie może wyjść z pracy nawet na 5 minut? Może sobie zrobić
chwilkę przerwy na zapleczu i to wszystko...
Co wtedy?

D.

PS. Ja nie proszę o rady tego typu. Wiem, że najlepiej by było codziennie
jeść coś innego, najlepiej w restauracji, ale mnie chodzi o coś co można
przygotować w domu i zabrać ze sobą.

1. Data: 2004-03-02 15:32:57

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> [...]
> Nie wiem.... Może podzielicie się ze mną jakimiś ciekawymi pomysłami,
> napiszecie, co Wy pakujecie mężom na "drugie śniadanie", żeby jedzenie

1. primo!!!
ZADNYCH KANAPEK!!!!!

rano jem sniadanko, obowiazkowe swieze pieczywko!! (wyjscie poranne 150 m
po pieczywo to nie problem --
powiem wiecej to przyjemnosc po porannej kapieli)

na kolacje piwko i pogryzki!!!!

pozdrawiam WM

PS.

Nigdy nie jadlem kanapek!!!!

1. Data: 2004-03-02 15:34:02

Od: "Przemo [Prez]" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. <potforrrek@USUŃTO.gazeta.pl> wrote:
[...]
> dziennie, a więc kanapki muszą wytrzymywać do wieczora). A na
> przykład ogórki i pomidory po kilku godzinach "rozpuszczają" się i
> resztę zawartości kanapki.
[...]

A czy mąż posiadł umiejętność obsługi noża? Przecież pomidor
czy ogórek dodany "luzem" łatwo pokroić tuż przed spożyciem.

Przemo [Prez] :: Xbox Live! GamerTag: Prezzz
"I'm not dead, I'm electroencephalographically challenged."

1. Data: 2004-03-02 15:42:55

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D.:
> Mam nadzieję, że nikt nie uzna, że to NTG.

1. kotlety mielone (małe)
2. pizza, na zimno też dobre
3. pomidory, ogórek, marchewka, oliwki, ........... luzem
4. oliwki, peperoni lub ogórek kiszony na kanapce też pasują.
5. różne gatunki chleba, bułek to też urozmajcenie
6. kawałek ciasta

Ze względu na wspaniałą stołówkę w moim miejscu pracy żywię się
kanapkami już od paru lat i nie narzekam. A jak twój mąż nie będzie jadł
, to znaczy nie jest głodny. Głodny będzie to zeżre.
Przecież można latami codziennie co innego jeść.

Waldek

1. Data: 2004-03-02 15:44:20

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
było
> trwałe, smaczne i pożywne?
> Błagam o pomoc, czuję że on tych moich "kanapek" długo już znosić nie

Ja robie raz na jakiś czas coś takiego:
gotuję jajka
gotuję na rosołku jarzynki (w tej chwili z mrożonki: kalafior, groszek,
fasolkę itp), dodaję żelatyny..
obieram jajka, kroję na połówki i zalewam warzywami z galaretą na rosołku.
Gdy stężeje dzielę na porcje, wkładam do zamykanych miseczek i polewam sosem
jogurtowym z np. ogórkiem kiszonym i cebulką... Starczy na 3 wyjścia do
pracy
Olik

1. Data: 2004-03-02 15:48:10

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sosem
> jogurtowym z np. ogórkiem kiszonym i cebulką... Starczy na 3 wyjścia do

Jeszcze mi sie przypomniało: jak lubi "słodkie" to kaszka manna na mleku z
sokiem owocowym albo ryż z jabłkami. Dobre na zimno..
Olik

1. Data: 2004-03-02 15:53:28

Od: "joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na dodatek nie może wyjść z pracy nawet na 5 minut? Może sobie zrobić
> chwilkę przerwy na zapleczu i to wszystko...
> Co wtedy?
No to też zależy, w co jest wyposażone zaplecze? Czy jest możliwość
odgrzewania czegoś, czy tylko zagotowania wody na herbatę? W zasadzie
powinna być, gdy ktoś pracuje 12 godzin. Ale tylko w zasadzie.
O sałatkach warzywnych w słoikach było, o galaretkach było, o klopsikach
było (tu wszelkie mielone tez wchodzą).
Można upiec udka kurzęcie, można naklepać pierogów ruskich (dobrze smakują
na zimno też), kotlety schabowe na zimno tez wchodzą, bigos w słoiku wymaga
już niestety podgrzewania (jak i inne potrawy). Ale można kupić termos z
dużym otworem wejściowym i bigos, jak i gulasz się tam przechowa. Zupy
wszelakie w standardowym termosie też przejdą przez otwór. Myslę, że to
tylko wymaga skompletowania paru naczyń trzymających ciepło + torba
termiczna i w zasadzie można brać obiady do pracy.
joanna

Kuchnia slaska (no i witam przy okazji)
ratunku czym zaqbić smak musztardy
Udany pasztet