Co dobrego robicie na obiad?

131. Data: 2011-09-15 20:57:18

Temat: Re: Co dobrego robicie na obiad?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> a ja to nie wiem ile bede miala. Moze z 200 ;))))
> szczerze to nawet nie wiem o co chodzilo (teraz juz wiem) tylko, ze
> chcialam Was przebic
> wiekiem lol

Ić won Iwon(!)ko :) i nie grzesz więcej.
--

Paulinka

132. Data: 2011-09-15 21:01:12

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ić won Iwon(!)ko :) i nie grzesz więcej.

napisalybyscie jakis latwy przepis na obiad. Jakies 3 skladniki, jedna
przyprawa, nie kroi sie i nie
packa, miesza sie w jednym garze, najlepiej lyzka, gotuje samodzielnie (nie
trzeba przewracac, podlewac,
zalewac itd), i sie da zjesc :)

i.

133. Data: 2011-09-15 21:08:40

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-15 22:54, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
>
> a ja to nie wiem ile bede miala. Moze z 200 ;))))
> szczerze to nawet nie wiem o co chodzilo (teraz juz wiem) tylko, ze

Mnie się przebić zasadniczo nie uda. Może dlatego, że Kuchnię Polską mam
co prawda w poważaniu, stoi sobie dumnie na półce, ale i tak pierwsze
poważne doświadczenia kulinarne miałam z niepozorną książeczką pt.
Obiady domowe, gdzie pod pozycją "zupa pieczarkowa" było napisane:
proszek rozprowadzić w niewielkiej ilości wody, wlać do gotującej się,
zamieszać, zagotować. A ile wtedy miałam lat? Ochnaście.

Qra
--
i do dziś nikt nie umarł z głodu a zupę pieczarkową to nawet z pieczarek
robię

134. Data: 2011-09-15 21:12:11

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-15 23:01, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> przyprawa, nie kroi sie i nie
> packa, miesza sie w jednym garze, najlepiej lyzka, gotuje samodzielnie

Chili con carne.
Nawet to w najbardziej podstawowej wersji: mielone, fasola, kukurydza
jest jadalne.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

135. Data: 2011-09-15 21:13:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:j4tpgl$ufo$1@news.onet.pl...
> [...]
> rozprowadzić w niewielkiej ilości wody, wlać do gotującej się, zamieszać,
> zagotować. A ile wtedy miałam lat? Ochnaście.

ja "Kuchnie Polska" przegladalam bedac bardzomalolatem. I to by bylo na
tyle.

i.

136. Data: 2011-09-15 21:14:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> [...]
> proszek rozprowadzić w niewielkiej ilości wody, wlać do gotującej się,
> zamieszać, zagotować. A ile wtedy miałam lat? Ochnaście.

Zjedli? Zjedli. I o to się rozchodzi. Czasem.

--

Paulinka

137. Data: 2011-09-15 21:17:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> [...]
> przyprawa, nie kroi sie i nie
> packa, miesza sie w jednym garze, najlepiej lyzka, gotuje samodzielnie

McDonald's :)

--

Paulinka

138. Data: 2011-09-15 21:17:48

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:j4tpn8$v2b$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-09-15 23:01, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:

> Chili con carne.
> Nawet to w najbardziej podstawowej wersji: mielone, fasola, kukurydza jest
> jadalne.

zostane przy Twoich skladnikach, bo jak wrzucilam w google to mnie zakopalo
zbyt duza iloscia czytania :) Dzieki.

i.

139. Data: 2011-09-15 21:18:18

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-09-15 23:14, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Zjedli? Zjedli. I o to się rozchodzi. Czasem.

Ta... tylko gorzej, że ja wtedy z prawdziwymi pieczarki prosto ze sklepu
przybiegła. Szybko musiałam improwizować, jak prawie jeszcze żywe
zaadaptować 'like a' proszek. Ale zjedli. I o to się w sumie rozchodzi.

Qra

140. Data: 2011-09-15 21:19:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> McDonald's :)

do kuchni mnie nie wpuszcza (czy zaplecza). :)

i.

Gdzie znajdę polskie wino?
Ktokolwiek widział...
Paprykowo.