Re: Co innego zamisast Preductal MR ?

From: "Jasiek" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Co innego zamisast Preductal MR ?
Date: Mon, 21 Oct 2002 12:35:10 +0200
Sender: a...@p...onet.pl@adams-2.cza.warszawa.supermedia.pl

Są odpowiedniki tego leku, w dawce 20 mg, w tabletkach o natychmiastowym
ualnianiu - Metazydyna i Trimetaratio (forma MR oznacza modyfikowane
uwalnianie substancji z tabletki), co nie powinno mieć istotnej różnicy,
jeśli dawkowanie zmieni się z 2 na 3 razy na dobę. Nie wiem, czy są to leki
tańsze od Preductalu, ale podejrzewam, że tak, bo ten ostatni był pionierem
trimetazydyny (subst. czynna) na rynku, więc nazwa ma ustaloną pozycję. Po
prostu - zapytać się w aptece o ceny.
pozdrowienia

--
Jasiek