Co jadacie

1. Data: 2004-09-27 10:03:05

Temat: Co jadacie
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co jadacie na obiad?
Bo mi się pomysły skończyły?
Może jak wymienicie to mnie olśni :)

Z 2ma osobami rozmawiałam i mam już w planach placki z dyni i naleśniki z
farszem warzywnym. Tak bym jeszcze menu urozmaiciła, więc b. proszę o
wypowiedzi :)

--
KingAM

"Nic nie dzieje się bez nas.
Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
*danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

1. Data: 2004-09-27 10:04:15

Temat: Re: Co jadacie
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja pod wpływem posta o pierogach ruskich dziś będę lepić :-))

w weekend robiłam paprykę faszerowaną i tradycyjne piersi kurzęce ...
Pozdrawiam!!

Jini - anioł kobieta ;-)

1. Data: 2004-09-27 10:05:44

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Sep 2004 12:03:05 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kinga 'Słowotok'
Macyszyn*, w wiadomości news:<news:cj8o93$8fh$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co
następuje:

> Co jadacie na obiad?
> Bo mi się pomysły skończyły?
> Może jak wymienicie to mnie olśni :)

Dzisiaj leczo (ale bez wypełniaczy, tylko papryka, cebula, pomidory i
kiełbasa), wczoraj klopsy, w sobotę obiadu nie było, w piątek makaron z
serem lub sosem pomidorowym, w zależności od chętnych, w czwartek zupa
jarzynowa..., w środę schabowe i dalej już nie pamiętam :)
A jutro to jeszcze pomyślę :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-27 10:09:54

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w weekend robiłam paprykę faszerowaną i tradycyjne piersi kurzęce ...
> Pozdrawiam!!

A czym faszerujesz?
Ja robiłam lasagne ostatnio i słoneczne placki ziemniaczane i ratatouille
(baklażan + kabaczek / cukinia + pieczarki + pomidory + cebula + ew.
kiełbasa).

pzdr

1. Data: 2004-09-27 12:01:38

Od: MarchEf <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja robiłam lasagne ostatnio i słoneczne placki ziemniaczane i
> ratatouille (baklażan + kabaczek / cukinia + pieczarki + pomidory +
> cebula + ew. kiełbasa).

A ja ostatnio zrobilam zapiekanke z brukselki i zupe krem z pomidorow
oraz panierowane baklazany (a propos, ktos wie dlaczego tak po nich
bolala mnie watroba?)

MarchEf

1. Data: 2004-09-27 12:20:02

Od: "Dragon" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:cj8o93$8fh$1@inews.gazeta.pl...
> Co jadacie na obiad?
> Bo mi się pomysły skończyły?
> Może jak wymienicie to mnie olśni :)

jajecznica zawsze żywa ;)

1. Data: 2004-09-27 12:29:03

Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wczoraj i dzis na obiad zapiekanka grzybowo-warzywna z ryzem (grzyby,
papryka, marchew, ryz, smietana 30%, ser starty)

W piatek placki z kabaczka z odrobina ziemniakow.

Swego czasu lasagne i inne wymyslne potrawy ;)

pozdrawiam
Blazej Patrzalek, szef Kuchnii Domowej ;)

1. Data: 2004-09-27 13:34:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Sep 2004 14:01:38 +0200, MarchEf <b...@y...pl>
wrote:

>A ja ostatnio zrobilam zapiekanke z brukselki i zupe krem z pomidorow
>oraz panierowane baklazany (a propos, ktos wie dlaczego tak po nich
>bolala mnie watroba?)
>
>MarchEf

Moze dlatego, ze baklazany same w sobie lubia wciagac tluszcz a
panierka to juz zupelnie sazleje za wsysaniem tluszczu!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-09-27 13:45:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@y...pl>, MarchEf <b...@y...pl>
wrote:

> A ja ostatnio zrobilam zapiekanke z brukselki i zupe krem z pomidorow
> oraz panierowane baklazany (a propos, ktos wie dlaczego tak po nich
> bolala mnie watroba?)

Masz chorą wątrobę.

Władysław

1. Data: 2004-09-27 13:56:01

Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Masz chorą wątrobę.
>
> Władysław
Władek, Ty i może jesteś doktór, ale jako dniagnosta, to słaby.
Wątroba nie boli, bo nie ma jak.
d.

sajgonki
Dżem-można tak pokombinować ?