Co jeszcze...

31. Data: 2011-09-10 14:26:05

Temat: Re: Co jeszcze...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Sep 2011 15:56:15 +0200, krys napisał(a):

> Poleciałaś klasyfikacja europejska,

Biologiczną, ale przede wszystkim LOgiczną :-)

> a to nie o to chodzi. Nie zje np. z
> kotleta indyczego dodatku w formie ananasa, nie lubi rzeczonego sosu z
> żurawin/borówek do mięsa, ale _warzywa_, czyli ogórki, pomidory,

Ale to SĄ owoce!
3-)

> to i
> owszem, w hurtowych ilościach. Owoce w formie deseru to też inna bajka.

Hmmm, zapewne deseru z warzyw to on ani-ani... ;-PPP

PS. Ciasto marchewkowe zji, czy marchewkę wyskubie i wyrzuci?
;-)

--
XL

32. Data: 2011-09-10 14:46:07

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:j4flr0$6f3$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Założyć blogaska i nie smiecić na grupie.
> Widzę, że bardzo chcesz zastąpić nieboszczyka, ale daruj sobie.

A czemu to jest śmiecenie? Właśnie fajnych informacji co by tu za zapasy
porobić można się dowiedzieć, a i przepisów sprawdzonych dostać... Chyba o
takie rzeczy w "kuchni" chodzi.

33. Data: 2011-09-10 14:50:44

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ...truskawką lub - które to wyżej wymienione dodatki gremialnie owocami są
> pełną gębą 3333333-)
>

> PS. Spotkałam się z paroma takimi osobami. Po uświadomieniu im, że pomimo
> swoich uprzedzeń anty-owocowych i tak CAŁY CZAS jedzą mięso z jakimś
> owocem, dały sobie spokój z nieuzasadnionymi uprzedzeniami.
> Zrozumiały, że rownie dobrze można do mielonego konsumować pomidory, jak i
> borówki.
> Domyślam się, że problem leżał u nich raczej w nasileniu słodkości, niż
> "owocowości". Można robić owe dodatki mniej słodko.

A mnie nikt nigdy nie rozumiał, jak na obiad do kotleta schabowego mogę jeść
(i najbardziej mi to pasuje) powidła śliwkowe, albo gruszki w occie :)
Z kolei koleżanka z dzieciństwa inaczej nie jadła pierogów z mięsem, niż
polane śmietana z cukrem waniliowym!

34. Data: 2011-09-10 15:29:15

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "serwessa" <s...@g...pl> napisał

> A czemu to jest śmiecenie? Właśnie fajnych informacji co by tu za
> zapasy porobić można się dowiedzieć, a i przepisów sprawdzonych
> dostać... Chyba o takie rzeczy w "kuchni" chodzi.

W jej poście nie ma żadnych przepisów tylko pamiętniczek gosposi.

35. Data: 2011-09-10 15:36:57

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:j4fvom$bku$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "serwessa" <s...@g...pl> napisał

> W jej poście nie ma żadnych przepisów tylko pamiętniczek gosposi.

No ok, może z ta ilością słoików, uprawianymi warzywami itd to przesada ;)
ale o przepis (sprawdzony) można zawsze dopytać i coś nowego w domu
potworzyć
tak mnie zainspirowały ogórki diabelskie
(w sumie jak jeszcze raz przeczytałam ten post, to stwierdzam, ze może
jednak masz racje... tylko te ogórki mnie zaślepiły ;)

36. Data: 2011-09-10 15:45:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Sep 2011 16:50:44 +0200, serwessa napisał(a):

> A mnie nikt nigdy nie rozumiał, jak na obiad do kotleta schabowego mogę jeść
> (i najbardziej mi to pasuje) powidła śliwkowe,

Jak najbardziej! - skoro sliwki w occie, to czemu nie powidła.

> albo gruszki w occie :)

Dzięki za przypomnienie! - chyba jeszcze nie przegapiłam gruszek na targu.
Z braku ber szarych odpowiednie są klapsy, ale takie na wpół dojrzałe, bo
się nie rozpadną. Parę słoików mamz poprzedniego sezonu, no ale to
końcówka.
:-)

> Z kolei koleżanka z dzieciństwa inaczej nie jadła pierogów z mięsem, niż
> polane śmietana z cukrem waniliowym!

Może z kresów pochodziła... Tam się robi pieczone ze słodkiego ciasta
pierogi z mięsnym nadzieniem. Kiedyś bym nie zjadła, ale dziś... nihil
novi.
A moje dziewuchy to jedzą słodką!!! chałkę z szynką i dżemem, bo
stwierdziły, że skoro jedzą słodkie borówki do mięsa, to czemu nie dżem do
szynki. Słodka chałka to już tak przy okazji - żadna tam fanaberia. Lubią
ją i samą, ale najbardziej lubią jeść wszystko na raz, co... lubią :-D
--
XL

37. Data: 2011-09-10 15:47:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Sep 2011 17:29:15 +0200, Alek napisał(a):

> Użytkownik "serwessa" <s...@g...pl> napisał

> W jej poście nie ma żadnych przepisów tylko pamiętniczek gosposi.

Przepis na ogórki diabelskie oczywiście przegapiłeś/aś.
Poza tym kuchnia nie polega tylko na przekazywaniu przepisów, ale i
wszelkich sugestii co do całokształtu. W twoich postach żadnego z tych
elementów nie ma - jest tylko paskudna, bo bezinteresowna złość. załóż
bloga.
--
XL

38. Data: 2011-09-10 15:51:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Sep 2011 17:36:57 +0200, serwessa napisał(a):

> No ok, może z ta ilością słoików, uprawianymi warzywami itd to przesada ;)
> ale o przepis (sprawdzony) można zawsze dopytać i coś nowego w domu
> potworzyć

To sobie na przyszłość twórz sama.

--
XL

39. Data: 2011-09-10 15:59:35

Od: "serwessa" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sobie na przyszłość twórz sama.
>
> --
> XL

Tworze sobie sama (konkretnie to zaczynam tworzyć ;)
Ale co mi szkodzi podpytać się o jakieś sprawdzone przepisy. Grupę tę
subskrybuje od jakiegoś miesiąca i widze tu wiele fajnych pomysłów i dobrych
rad. Trzeba tylko odfiltrować jakieś złośliwości i prywatne docinki :)

40. Data: 2011-09-10 16:01:31

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robię odentycznie jak tu:
>
> http://www.wielkiezarcie.com/recipe12100.html
> Olej i miód oraz przyprawy suche daję na dno każdego słoika. Tak
> wygodniej.
> No i przyprawy nie pływają po wierzchu.

Dzięki, wygląda zachęcająco :)
Ja robiłam tylko zwykłą marynowaną w tym roku.

> Było, ale podaję:

Dzięki, chyba przegapiłam wcześniej.

> I jeszcze jedno: NIE DODAWAJ WODY DO ZALEWY, błagam, zaufaj. Naprawdę
> ogórki te nie są za ostre, bo octu w stosunku do całej masy ogórków nie
> jest dużo. One w nim nie pływają przecież. Zalewa tylko wypełnia
> przestrzenie między ogórkami. Rzuce fotkę jutro, jak to wygląda.

Dzięki za rady. Nie wiem czy teraz znajdę czas, ale na pewno w przyszłym
roku wykorzystam przepisy :)

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

Re: Grzyby - dedykacja dla Qry :) [ntg]
Tarheels NOW!!
znaleźli na półkach hipermarketu Kaufland 251 przeterminowanych produktów
counterpain, gdzie kupić
Surimi