Co kupić dziewczynie na urodziny?

1. Data: 2002-11-30 10:09:48

Temat: Co kupić dziewczynie na urodziny?
Od: "Lisek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!!

Myślę, że w tym pokoju jest na tyle dużo dziewczyn, że znają się na rzeczy,
proszę o pomoc, dzięki.

1. Data: 2002-11-30 11:33:21

Temat: Re: Co kupić dziewczynie na urodziny?
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlota branzoletke( o ile lubi zloto:))
Fiona

1. Data: 2002-11-30 11:55:24

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

Lisek [s...@p...fm]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: Cześć!!!
:
: Myślę, że w tym pokoju jest na tyle dużo dziewczyn, że znają się na rzeczy,
Jaki pokoj? W moim nikogo/niczego nie ma.. Klamek, okien... nie niczego nie
ma.. sa tylko materace do sciany przytwierdzone ;<<<

: proszę o pomoc, dzięki.

Popros ja ladnie o napisanie listu do mikolaja.
Sam sie dowiesz co ona chce.
Kazdy czlowiek ma inne potrzeby/checi/ckolwiek innego, ze nikt Ci nie powie
co Ona chce dostac, z czego najbardziej sie ucieszy.
Ja dostalem od swojej list i przynajmniej wiem co qpic/zalatwic
(ciekawe ile z Was chcialoby "Wizyte w salonie Leszka Czajki", czy "Pulke pod
telewizor z uwzglednieniem kaset wideo", "Rapitografy", oczywiscie wszystko
zgodnie z nowymi trendami marketingu "I/Albo" ;>> [Gusia: Smileyke poprosze]).

Naprawde, dla wlasnego dobra (i zdrowia co najwazniejsze) zapytaj jej sie,
co chcialaby dostac, albo niech napisze List do sw. Mikolaja z mniej wiecej
20 pozycjami z ktorych Ty juz wybierzesz na co Cie stac/ czy jakiekolwiek
inne kryterium obierzesz.

Jezeli ona zrobi dlugasna liste, to bedziesz mogl ja uzywac przez caly
najblizszy rok, a jezeli czesto zmienia zdanie, to popros ja aby co np. pol
roku przygotowywala taka liste na rozne okazje (urodziny, imieniny, dzien
kobiet, bez okazji, cokolwiek innego). [1]

PS. Kup jej najwiekszy salon kosmetyczny w Twoim miescie, to _MOZE_[2]
bedzie zadowolona ;>

[1] - Dziewczyny, czy Wam by przeszkadzalo ze Wasz partner prosi o taka
liste? IMHO nie...

[2] - podkreslam _MOZE jej sie spodoba_, gdyz moze ona wolalaby np.
Rapitografy.

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
"Ciągle pamiętam tamten dzień, walczyć o siebie miałam szanse
o coś co ważne mogło być, o to kim będe dalej"
-- Kasia Kowalska "Straciłam swój rozsądek"

1. Data: 2002-11-30 12:30:48

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ciacho <c...@S...ciacho.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@n...serwery.pl...
> [...]
> bedzie zadowolona ;>
>
> [1] - Dziewczyny, czy Wam by przeszkadzalo ze Wasz partner prosi o taka

Mnie tez nie, wrecz przeciwnie :-)
Bylaby dluga i kreatywna :-)))))
(oj, poszalabym, poszalala..)

> [2] - podkreslam _MOZE jej sie spodoba_, gdyz moze ona wolalaby np.
> Rapitografy.

za to piekny ROTFL! :-)

Pozdrawiam
Magda marzaca o liście jw.

PS. Co to jest "Rapitograf"?
;-)

1. Data: 2002-11-30 12:42:07

Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Lisek wrote:
> Cześć!!!
>
> Myślę, że w tym pokoju jest na tyle dużo dziewczyn, że znają się na rzeczy,
> proszę o pomoc, dzięki.
>
> Pozdrawiam

Wprawdzie nie jetsem dziewczyną ale...

zobacz http://www.mleczko.onet.pl ja książeczke koleżance kupiłem na
mikołaja. IMHO ciekawy prezent.

--
Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.net
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam

1. Data: 2002-11-30 13:25:31

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [1] - Dziewczyny, czy Wam by przeszkadzalo ze Wasz partner prosi o taka
> liste? IMHO nie...

witam
od siebie powiem, że nie chciałabym robić listy swojemu mężczyźnie, żeby mi coś
kupił... po pierwsze- sam wykazuje się inicjatywą, po drugie- jest ze mną,
jeśli mnie słucha, to zna moje potrzeby, a przecież jeśli jest ze mną, to mnie
zna... i moją skórę, i rozmiarówkę:)
swoją drogą, to mamy dziś rocznicę i dostałam od mojego lubego hmmm...
scyzoryk, porządny- i z nożyczkami, i z wszelkimi otwieraczami, i z pensetą, i
z gwarancją na całe życie... podsłuchał kiedyś, jak rozmarzyłam się na temat
takiego scyzoryka, a że prowadzę podróżny tryb życia, to nie chcę być
zaskakiwana przez różne sytuacje.i już nie będę:) ucieszyłam się ogromnie, sama
w życiu bym nie wpadła na to, żeby ten scyzoryk umieścić na jakiejś lićście...
dlatego- chłopaki- słuchajcie swoich dziewczyn!
pozdrawiam serdecznie:)))
magda

1. Data: 2002-11-30 13:40:47

Od: c...@S...ciacho.pl (Ciacho) szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl [m...@p...onet.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: > [1] - Dziewczyny, czy Wam by przeszkadzalo ze Wasz partner prosi o taka
: > liste? IMHO nie...
: >
:
[...]
Skoro zapytal na grupie co jej qpic to znaczy ze nie slucha, wiec wyjsciem z
tej sytacji jest "moja" propozycja...

: zaskakiwana przez różne sytuacje.i już nie będę:) ucieszyłam się ogromnie, sama
: w życiu bym nie wpadła na to, żeby ten scyzoryk umieścić na jakiejś lićście...
: dlatego- chłopaki- słuchajcie swoich dziewczyn!
Gdybym wszystko qpowal, nad czym moja luba sie rozmazyla to nie wiem gdzie
bym to pomiescil.. az tak duzego mieszkania nie mamy ;>>

: pozdrawiam serdecznie:)))
: magda

Tomasz T. Ciaszczyk c...@c...pl http://ciacho.pl/
Nieważne, co robisz - ważne, jak to robisz. Styl jest wszystkim.
-- Nina Liedke, "CyberJoly Drim"

1. Data: 2002-11-30 14:05:24

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tomasz T. Ciaszczyk      c...@c...pl      http://ciacho.pl/
>   Nieważne, co robisz - ważne, jak to robisz. Styl jest wszystkim.

moja odpowiedż była do ciebie, na pytanie, czy by nam, dziewczynom,
przeszkadzało, że partner prosi o listę... dodam, że wypowiedziałam się tylko w
swoim imieniu.
a swoją drogą marzę też o audi TT :)))
pozdrawiam mocno
magda

1. Data: 2002-11-30 14:07:57

Od: "Jenny" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Magda marzaca o liście jw.
>
> PS. Co to jest "Rapitograf"?
> ;-)
Madziu-rapitograf jest to taki cienkopis z którym się nie rozstają geodeci,
architekci i inni ludzie robiący projekty (studenci politechnik i nie
tylko)-wlawa sie do niego tusz lub wkłada naboje z tuszem i się kreśli-może
on mieć różne grubości końcówek do pisania-można pisać grubością 0,18 mm,
0,25 mm, 0,35 mm ,0,50 mm...-nie są tanie-jeden (jedna grubość kosztuje
około 40 zł)-a przy robieniu projektu lub czegoś innego potrzebnych jest
kilka grubości tych rapitografów

pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2002-11-30 14:37:22

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora