Co mają trzy wybuchy w polskich kopalniach...

1. Data: 2022-04-25 18:05:50

Temat: Co mają trzy wybuchy w polskich kopalniach...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... do ,,katastrofy" smoleńskiej?

Tego samego autora.

I tylko czerwona zgniła ruska onuca może temu zaprzeczać.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-04-25 18:07:32

Temat: Re: Co mają trzy wybuchy w polskich kopalniach...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ... do ,,katastrofy" smoleńskiej?
>
> Tego samego autora.

Czyli Rosjan.

> I tylko czerwona zgniła ruska onuca może temu zaprzeczać.

J.w.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

3. Data: 2022-04-26 09:19:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.04.2022 o 18:05, XL pisze:
> ... do ,,katastrofy" smoleńskiej?
>
> Tego samego autora.

Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

4. Data: 2022-04-27 00:19:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
> Piotr

Jakbym była ,,ruską onucą", to bym nie twierdziła OD LAT, że Putin
zamordował 90 osób i Prezydenta Polski w Smoleńsku, polską wojskową
wierchuszki w katastrofie Casy oraz teraz polskich górników w ostatnich
SERYJNYCH wybuchach w polskich kopalniach (a będzie ich więcej, jak również
wybuchów w polskich magazynach gazu po zakręceniu kurka przez Gazprom).
Tak więc mamy JUŻ atak Putina na Polskę, więc wsadź swoje onuce w swoj
paskudny ryj - bo za chwilę będziesz miał głodno i chłodno i samo się
wszystko zweryfikuje, kto tu jest i czyją ,,onucą", tuskopiesku wchodzący w
dupę odrodzonym faszystowskim Niemcom.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

5. Data: 2022-04-27 01:05:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> paskudny ryj - bo za chwilę będziesz miał głodno i chłodno i samo się
> wszystko zweryfikuje, kto tu jest i czyją ,,onucą", tuskopiesku wchodzący w

... a przez to Putinowi i Rosji, bo Rosja zawsze i wszędzie razem z Niemcami
przeciw mojej Ojczyźnie.

To jest pocieszne, że MNIE śmie nazywać ,,ruską onucą" tuskopiesek taki jak
ty, faszystowskolewacki, niemiecko-rosyjski żigolak.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-04-27 01:39:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
> Piotr

Bronisz Putina, rosyjsko-niemiecki żigolaku.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

7. Data: 2022-04-27 12:55:03

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2022 o 00:19, XL pisze:

> Jakbym była ,,ruską onucą", to bym nie twierdziła OD LAT, że Putin
> zamordował 90 osób i Prezydenta Polski w Smoleńsku, polską wojskową
> wierchuszki

Odkąd wynaleziono pojęcie zasłony dymnej (jak i samą dymną zasłonę) jest
ona skutecznie używana.
Taka narracja po prostu wam pasuje, że niby z fiutinem nie
współpracujecie, ale wszystkie wasze czyny, wasze mowy, a zapewne też
wasze myśli są jakoś dziwnie zbieżne z interesami fiutina.
Przypadek? Nie sądzę.
Nie słyszałem żeby fiutin jakoś specjalnie protestował przeciwko tej
narracji, bo po prostu wie, że ona pomaga jego współpracownikom w
wypełnianiu jego zleceń.

8. Data: 2022-04-27 13:05:17

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2022 o 01:39, XL pisze:

> Bronisz Putina, rosyjsko-niemiecki żigolaku.

Nie. Bronię rozumu.
Owszem, można za typowo polki bałagan, typowo polskie nieprzestrzeganie
procedur, olewanie przepisów bhp (bo każdy Polak oczywiście wie
najlepiej, na wszystkim się zna najlepiej i nikt mu nie będzie mówił)
oskarżać kogokolwiek (np. fiutina), tylko po co?
A skoro oskarżacie fiutina, to widocznie macie w tym jakiś interes.
A skoro macie zbieżne z fiutinem interesy żeby rozpieprzyć Polskę...
Przypadek? Nie sądzę.

9. Data: 2022-04-27 13:09:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2022 o 12:55, Kviat pisze:

> [...]
> współpracujecie, ale wszystkie wasze czyny, wasze mowy, a zapewne też
> wasze myśli są jakoś dziwnie zbieżne z interesami fiutina.

Co ciekawsze - od 6 lat u władzy, a nic, kompletnie NIC, sensownego ze
tragedią smoleńską nie zrobili. Antek przedstawił "raport", który był
powtórzeniem jego bredzeń sprzed 5 lat. I dalej nic. Oczywistym jest, że
"Smoleńsk" od początku służył - i nadal służy - obecnej władzy wyłącznie
do dzielenia narodu i ugrywania swoich politycznych interesów.

--
Ewa

10. Data: 2022-04-27 14:08:13

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> ... do ,,katastrofy" smoleńskiej?

Jeden jak i drugi przypadek łączy wywierana presja & ciężkie warunki.

Ordynarna propaganda dla lemingów.?
Moja rodzina w Chinach potwierdza.
Gdzie prawdziwy celofan?
Wesz sanitarystyczna znowu łże.