Co mam myśleć?

1. Data: 2001-05-26 21:43:57

Temat: Co mam myśleć?
Od: "Slapy" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie czy dziewczyna którą kocham może odwzajemniać to uczucie
pozornie odrzucając mnie? Jednego dnia mówi, że jestem wpaniały a drugiego
żebym się do niej nie odzywał. Widzę jak zachowuje sie względem innych i
zauważyłem, że tylko do mnie odnosi się w ten sposób. To dziwne...

1. Data: 2001-05-26 22:39:44

Temat: Re: Co mam myśleć?
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slapy" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żebym się do niej nie odzywał. Widzę jak zachowuje sie względem innych i
> zauważyłem, że tylko do mnie odnosi się w ten sposób. To dziwne...

Moze jednego dnia jestes wspanialy, a drugiego podly? :-)
W kazdym razie nie martw sie - dziewczyny raczej nie traktuja w ten sposób
facetów, na których im nie zalezy.
A czy Ty potrafisz dorosnac do jej zapewne niezle ugruntowanych wyobrazen
na temat wspanialosci, to juz zupelnie inna sprawa.

S.

--
----------
Champagne for our real friends

Francis Bacon

1. Data: 2001-05-27 01:04:00

Od: g...@t...de szukaj wiadomości tego autora

moze nie jest pewna swoich uczuc..
pozdrawiam
gosia

1. Data: 2001-05-27 09:18:00

Od: "Cantor" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-05-29 16:26:44

Od: "Dobry duszek" <A...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Napewno nie jestes jej obojetny. Musi mocno Cię przeżywać skoro popada w tak
skrajne stany z Twojego powodu. Jesli Ci na niej zależy postaraj się być dla
niej miły i nie sprawiac jej przykrości w zadnym razie.

Pozdrawiam

1. Data: 2001-05-30 12:53:32

Od: "daithi" <d...@n...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skrajne stany z Twojego powodu. Jesli Ci na niej zależy postaraj się być
dla
> niej miły i nie sprawiac jej przykrości w zadnym razie.
Jako dziewczyna, zgadzam się :)
Jeśli ona naprawdę popada w w/w skrajne stany, musisz jej delikatnie
okazywać, że czujesz do niej coiś więcej. Ale delikatnie i stopniowo. I
zwracaj uwagę na zmiany w jej zahcowaniu [heh, komu ja to mówię... :)))]

Pzdr,
daithi

why ???
POMOCY!
Zapraszam na liste dyskusyjna dotyczaca rozwoju duchowego
Witam wszystkich
Pytanie?????