Re: Co może robić takie dziury?

From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Co może robić takie dziury?
Date: Fri, 18 Sep 2020 20:54:50 +0200

On Fri, 18 Sep 2020 19:59:10 +0200 Jacek wrote:
> Ciekawy ptak, nie znałem go.

Bo ja wiem czy ciekawy. W każdym razie na pewno pożyteczny.

Z takich wg. mnie ciekawych, to raz (i tylko raz) zdarzyło mi się
zobaczyć na podwórku dudka. To dopiero fenomen.
https://streamable.com/82mepe

A z ostatnich obserwacji to jakoś dwa tygodnie temu zupełnie zbiło mnie
z tropu coś, co uznałem w pierwszej chwili za jakiegoś zagubionego
kolibra - bo przecież w tym rejonie świata ich zupełnie nie ma. Dopiero
głębsze poszukiwania wykazały, że to co widziałem to durny (ale jakże
uroczy!) motyl:
https://streamable.com/w1wgoi

Wracając do tematu nor i wykopalisk wszelakich, to od zeszłego tygodnia,
każdego wieczoru nawiedza nas ten jegomość:
https://streamable.com/y3kxmt

Nie wiem co mu się tam tak spodobało, ale wraca każdego dnia w to samo
miejsce i czegoś szuka... Być może kretów. Po zostawionych dołeczkach
ciężko jednak wywnioskować o co mu chodzi.

Mateusz