Re: Co może robić takie dziury?

From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Co może robić takie dziury?
Date: Sat, 19 Sep 2020 09:36:38 +0200

On 18 Sep 2020 22:32:33 GMT Krzysztof Gajdemski wrote:
> Interesujące okazy fauny pozują do zdjęć w kraju Balzaca, muszę
> przyznać.

O ile się (luźno) orientuję, to i w kraju te okazy wystepują. Kluczem
jest tu raczej życie w ciszy i odosobnieniu - w środku wsi o takie
obserwacje z pewnością bardzo trudno, niezależnie od kraju.

> Wg mojej ograniczonej wiedzy Vulpes vulpes jak najbardziej może być
> wykonawcą wzmiankowanych kraterów. Jednak u siebie ze względu na
> ogrodzenie oraz obecność lokalnych drapieżników tę hipotezę uznaję za
> najmniej prawdopodobną.

Też mam ogrodzenia. O, takie (filmik nie mój):
https://youtu.be/YzWjeiJyWd4

Jeśli "lokalne drapieżniki" to luźno latające psy, to zaiste mała szansa
na spotkanie lisa. Jakiekolwiek ciekawej fauny zresztą też.

Mateusz